|
کدخبر: 273058

جزئیات تازه از بیمه خبرنگاران سایت های خبری

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ادامه خواستار توجه ویژه دولت به وضع بیمه خبرنگاران فعال در رسانه‌های بر خط شد و گفت: فعالان این عرصه با توجه به گسترش فضای مجازی انتظار است در برنامه کاری دولت قرار گیرد.

علی بابایی‌کارنامی پیش از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از تالار مرکزی ساری اظهار کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دو بار در یک سال اخیر به ساری سفر کرده است و نشان می‌دهد که دغدغه جدی برای توسعه فعالیت فرهنگی دارد.

وی تصریح کرد: افتتاح این تالار هدیه نظام اسلامی به مردم است، ساری در طول تاریخ چهره‌های شاخص فرهنگی داشته و باید از این ظرفیت برای معرفی مفاخر فرهنگی و توسعه فعالیت فرهنگی انجام شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: اقدامات انجام شده در این دولت برای بهره‌برداری از این تالار در مدت‌کوتاه یک طرف و اقدامات دولت‌های قبل هم طرف دیگر که تلاش این دولت قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در دولت آیت‌الله رئیسی در کمک به کارخانه چوب و کاغذ استان برای استفاده از کاغذ تولیدی این مجموعه برای کتاب درسی، گفت: آقای رئیسی همه کارهای نکرده دولت قبل در این زمینه را  انجام داده است.

بابایی در ادامه خواستار برنامه‌ریزی برای تکمیل کتابخانه مرکزی ساری، گفت: انتظار داریم با اقدام جهادی این دولت این پروژه هم به ثمر برسد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ادامه خواستار توجه ویژه دولت به وضع بیمه خبرنگاران فعال در رسانه‌های بر خط شد و گفت: فعالان این عرصه با توجه به گسترش فضای مجازی انتظار است در برنامه کاری دولت قرار گیرد.

منصور زارعی دیگر نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنانی خواستار تکمیل این پروژه شد و افزود: زمینه‌ای ایجاد شود تا همه زیرساخت‌های این مجموعه تکمیل شود، البته در بررسی انجام شده حجم کار نیمه تمام زیاد نیست، انتظار است مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هم پیگیری‌های لازم را ادامه انجام دهد.

وی یادآور شد: در این مجموعه باید فعالان فرهنگی جایگاه ویژه داشته باشند و فرهنگ غنی استان در این مجموعه به خوبی معرفی شود.

در ادامه جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز اظهار کرد: در استان مازندران حکومت علویان برای نخستین‌بار تشکیل شده و مازندرانی‌های بیش از همه مردم کشور به اینکه ادای دین می‌کنند.

وی با اشاره به روند کلنگ‌زنی و ساخت این پروژه، افزود: برای این پروژه ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شد که ۸۰ میلیارد تومان در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی تصویب و تخصیص یافته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، خاطر نشان کرد: این پروژه دارای‌ سه تالار بزرگ با کاربردهای مختلف بوده؛ در دیگر نقاط استان با کمبود فضای فرهنگی مواجه هستیم، استاندار توجه ویژه به غرب استان دارد که اثرات آن را بعدا متوجه می‌شویم.

وی اضافه کرد: در چالوس علاوه بر نبود تالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مستقل ارشاد نداریم، در این شهر با رایزنی انجام شده با شورا قرار است به نتایج مطلوب برسیم.

جوادی ادامه داد: بنا داریم از ظرفیت شهرداری تهران برای ایجاد ساحل سالم یا مجموعه فرهنگی شهرداری اقدام مشترکی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: از ظرفیت این مجموعه برای توسعه فعالیت هنری باید استفاده شود و نقش پر رنگ هنرمندان را در این مجموعه شاهد باشیم.

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها