|
کدخبر: 273015

آرایشگاه‌های مردانه تهران در آستانه ورشکستگی

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه تهران گفت: آرایشگاه‌های تهران با این تورم توان فعالیت ندارند. درحال‌حاضر وضعیت خوبی بر صنف ما حاکم نیست زیرا اجاره‌ها بالا بوده و آرایشگران توان پرداخت آن را ندارند.

اقتصاد آرایشگاه‌های مردانه تهران در آستانه ورشکستگی

عباس گلشن گفت: آرایشگاه‌های تهران با این تورم توان فعالیت ندارند. درحال‌حاضر وضعیت خوبی بر صنف ما حاکم نیست زیرا اجاره‌ها بالا بوده و آرایشگران توان پرداخت آن را ندارند. عدم پرداخت کمک معیشتی به افرادی که در این صنف فعالیت دارند که پیش از این وعده داده شده بود نیز از مشکلاتی دیگری است که می‌توان به آن اشاره کرد.

وی در خصوص عدم افزایش نرخ دستوری از سوی اتحادیه آرایشگران مردانه در تهران، اذعان کرد: آخرین افزایش نرخ به سال گذشته بازمی‌گردد. ما سالی یک بار افزایش نرخ داریم که میزان آن بین ۳۰-۴۰ درصد است.

گلشن در ارتباط با گران‌ترین نرخ اصلاح موی سر در تهران گفت: این موضوع بستگی به مکان جغرافیا و منطقه موردنظر دارد. نرخ اصلاح موی سر در قسمت شمال شهر تهران، از ۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومان زیرا خدمات در آن جا مناسب است و در ازای آن، هزینه بالایی نیز دریافت می‌کنند. میانگین نرخ اصلاح موی سر در تهران، ۷۵ هزار تومان است.

وی در خصوص راه‌حل مشکلات و موانع صنف آرایشگران در تهران گفت: با افزایش نرخ در تمام کالاها، ما نیز دچار مشکلاتی شدیم؛ به عنوان مثال تیغ که ۱۸ هزار تومان در گذشته نرخ داشت، اکنون ۱۸۵ هزار تومان شده و در نتیجه آرایشگران نیز نمی‌توانند با این تورم کاری از پیش ببرند. لازم است نرخ‌های ما نیز افزایش یافته زیرا نرخ اصلاح ۷۵ هزار تومانی بسیار `پایین است.

منبع: فردای اقتصاد
  • محسن ارسالی در

    والله جایی که من میرم هر ماه سرخود 5 توم ن میذاره رو هزینه آرایش

  • اسماعیل لطفی ارسالی در

    لطفا با این گزارش باعث افزایش قیمت نشید جنوب شهر پنجاه هزار تومن است الکی

  • محمدی ارسالی در

    هر سال حدود ۳۵ درصد افزایش نرخ دارید، یک اصلاح سر حدود ۱۰ دقیقه زمان می برد و حد اقل ۵۰ هزار تومان می گیرند، نیاز به سرما یه گذاری بالایی هم ندارد، حداقل درآمد ما هیانه پس از کسر هزینه ها حدود ۱۵ تا ۲۰ م یلیون تومان است، کدام ورشکستگی؟

  • ناشناس ارسالی در

    چرا ارزان بگیرند میشه کار کرد.این آرایشگ اههای تهران میخواند جیب مردم خالی کنند ک ه نمیشه.ی صورت زدن 50تومن چه خبره؟

  • حاج علی ارسالی در

    رییسی : ما تورم را کاهش دادیم ما خیلی خوبیم ما عشقیم‌ شما الکی ناله میکنید

  • بازنشسته ارسالی در

    با این همه گرانی ،این چه قانون نانوشته ای شده که هرساله برای خدمات ،اجاره و آرایشگاه و دستمزد مکانیک و هزاران هزار مورد دیگر حتما باید تا ،۴۰درصد اضافه شود ،پس ما بازنشستگان چکار باید بکنیم ،سعی میکنیم سالی همون یکبار به آرایشگاه بریم یا داخل خانه قیچی بزنیم ،قیچی برگردان را نمی‌گم شاید آنرا هم زدیم

  • باقری ارسالی در

    عجیب ها !!!
    بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طول میکشه حداقل ۷۵ هزار تومان می‌گیرند!!
    این در حالیه که هیچ مواد اولیه ای هم مصرفی که ۶زینه در بر داشته باشه بجز یک طرف تیغ ندارند !!
    هر ساعت می‌شود ۳۰۰ هزار تومان !!
    اونوقت اگر در روز حداقل ۸ ساعت کار مفید انجام دهند ! روزانه ۲/۴ میلیون تومان و ماهانه ۷۲ میلیون تومان درآمد دارند و خیلی هم قیمت تیغ بالا باشد در ماه ۲ میلیون هم هزینه تیغ پرداخت کنند !!
    امکان داره ۲۰ میلیون هم اجاره ملک باشد !!
    ۵۰ میلیون تومان در مقابل ۶ تا ۱۰ میلیون حقوق کارمندان چه اختلافی است که این آقای رئیس اتحادیه اعتراض کردند !
    واقعا شرم آوره !!؟؟
    البته یه چیز هست اگر بخواهند ماهیانه کیش و قشم و فصلی هم آنتالیا و تورنتو و دبی بروی ، این ۵۰ میلیون کفایت نمی کند !!!!؟؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    کم چرت بنویسید نفری ۵۰هزارتومن پول مفت میگیرین برای ده دقیقه هیچ مایه ای هم نداره .ارایشگاه من میگفت ماهی چهل میلیون کار می کنم شش میلیون اجاره میدم

  • ناشناس ارسالی در

    کدوم شغل درآرامش است که آرایشگاه باشد

  • علی ارسالی در

    خدا شاهده در تهران آرایشگاههایی هستند که نرخ شون بین ۱۰تا ۲۰ تومنه. هم تمیزند و هم خیلی کارشون خوبه. ازشون پرسیدم گفتن د رآمدمون خیلی عالیه.

  • محمد ارسالی در

    رئیس محترم میخواستم بگم مگر خبر نداری .. ..
    دیدم نه اینکه خبر داری بلکه مطم ئن هستی و میدونی که در آرایشگاه‌ها ی شما بجای اصلاح
    اقدام به تتو،برداشتن زیر ابرو، و از این دست فعالیت‌ها می‌کنند و هم اینکه پول خوب در میارند بلکه بسیار ی از جوانهارو همبا دستان هنر مند خودشان به بی راهه کشاندن.

  • ناشناس ارسالی در

    خودش که در همین مطلب داره میگه ما نرخ رو به هیچیمون حساب نمیکنیم و بستگی به مکان ش هرچی میخوایم میگیریم،پس چرا ورشکستگی ر و انداخته گردن نرخ دستوری، اینقدر این آد م نمیفهمه که بالا بردن بی ضابطه قیمتها ت وسط خودشون باعث شده مردم کمتر به آرایشگا ه مراجعه کنن. آرایشگاه رفتم که کله ادم ر و با گوسفند اشتباه گرفته بی توجه و در زم ان ده دقیقه کوتاه کرده یک سال پیش پنج تو من میگرفت الان کرده سی تومن منم اگر قرار ه سی تومن بدم، که دیگه نمیام پیش تو کمی بیشتر پول پرداخت میکنم در عوض میرم پیش کسی که کارش رو بلد باشه

  • لطفعلی پور ارسالی در

    این چرت پرتها چیه میگی اندازه ویزیت دکتره بعد تیغ چی میخرین بیشتراز تیغ تیز میخری آن هم ۲۰ تومنه

ارسال نظر