|
کدخبر: 260137

شرط لازم و ضروری برای حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی

غلامحسین رضوانی- عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی

از دولتمردانی که با وجود یاوه گویی غربگرایان در مذاکرات جاری با صلابت از منافع ملی حفاظت می کنند تشکر می‌کنم و توصیه می‌کنم در گزارش اقدامات به مردم به هیچ وجه از ادبیات سیاسی دشمن قدار استفاده نکنند.

مبادا ادبیات دشمن را تثبیت کنید هر چند وطن فروشانی چیپ زاده و زشت کلام از آن ادبیات استفاده کنند از قبیل "بازگشت ایران به برجام" زیرا ما خارج نشده ایم که برگردیم، شیطان بزرگ خارج شده و برای برگشت باید تحریم ها را بردارد. عقل و منطق و شرع همچنین مقررات بین المللی حکم می کند که رضایت ایران جلب شود هر چند به مذاق غربگرایان خوش نیاید. تردید نکنید که با هیاهو می‌خواهند ما را از پافشاری از حق خودمان منصرف کنند.

رضوانی

مفتخریم به حمایت از جناب رئیسی و خدا را شکر می‌کنیم ایشان توفیق پیدا کردند، ریل خدمتگزاری دولت را تغییر داده اند و به ریل انقلاب حتی به طور نسبی برگرداندند، بیش از دو سوم مجلس ما از ایشان درخواست ورود کردند دوران ریاست‌ جمهوری ایشان در تمام چهارسال پیش روی با فضای انتخاباتی استمرار خواهد داشت چرا که با وجود حضور انبوه مدیران قبل در این دولت با توجه به جهت گیری های اساسی، این دولت مورد پسند غربگرایان نیست.

بنده موافق حذف ارز ترجیحی با این شرایط نبودم و اجماع مسئولین و قوا، اقناع مردم و آمادگی سامانه ها را شرط لازم و ضروری می دانستم، اما اکنون که این کار کلید خورده است و تقریبا با ۱۰ برابر شدن یارانه ها وارد اجرای این فاز شده ایم باید همه ما برای موفقیت کامل دولت تلاش کنیم، این امر به این معنی است که مراقبت کنیم هلاوت آن تبدیل به تخلی نشود.

به یاد دارم وقتی عملیات ثامن الائمه که بسیار استراتژیک و بن بست شکن بود انجام شد و با موفقیت در سال ۶۰ به اتمام رسید منافقین و سایر ضد انقلاب برای کاستن از اهمیت آن در تهران اعلام کردند که خرمشهر آزاد شده تا به خیال خودشان کام مردم را بعد از اینکه معلوم شد خرمشهر آزاد نشده تلخ کنند.

به یاد داریم یارانه ۴۵ هزار تومانی را مسئولین دولت گروگان‌گیر سلامت و معیشت مردم مصیبت عظمی می نامیدند کنون که تقریبا ۱۰ برابر شده نباید با حرکات نسنجیده و غیر دقیق از قبیل تغییر قیمت آرد صنف و صنعت یک هفته قبل از اعلام ریاست جمهوری، کافی بود یک هفته صبر می کردیم بعد از اعلام ریاست جمهوری این کار انجام می شد در اقناع افکارعمومی در این کار عظیم نباید غفلت کنیم. سرمایه اصل ما به گواهی دوست و دشمن، مردم هستند بدون مردم همه ما هیچ هستیم، دوست و دشمن می دانند که سرمایه اساسی ما این است بنابراین برای حصول موفقیت کامل باید از مردم و نمایندگان مردم کمک بگیریم.

غربگرایان برانداز که در سال ها ۷۸، ۸۸ و ۹۸ از مردم سیلی خوردند در راستای اهداف خودشان همه چیز را زیر سوال می برند با تمام وجود حرکت در فاز امریکا را محکوم می کنم. رئیس جمهوری محبوب و مردمی باید با گام های استوار و اقناع مردم و تضمین جلوگیری از حرکات نسنجیده این امر مهم را به پیش ببرند. به کوری چشم غربگرایان امریکا پرست نظام ما با وجود ۵ دهه دشمنی سرپا مانده و به پیش می رود چرا که کسانی که همواره اینگونه این طرح ها نیاز اقتصاد داشته اند اکنون از همراهی خودداری می کنند.

نویسنده: غلامحسین رضوانی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها