|
کدخبر: 272545

دوج کوین در بدترین وضعیت قرار دارد

سقوط ناگهانی دوج کوین، خبری که کاربران را شوکه کرد.

دوج کوین در شروع آخر هفته به پایین‌ترین حد یک ماهه سقوط کرد؛ زیرا موج قرمز رنگ دوباره بازارهای ارزهای دیجیتال را در نوردیده است. با این نزول ناگهانی و عظیم، قیمت دوج کوین نیز در روز شنبه به پایین‌ترین حد چهار هفته‌ای خود سقوط کرد و قیمت را به نقطه حمایت کلیدی رساند.

دوج کوین یک حرکت قابل توجه در معاملات روز شنبه داشت که طی آن، به پایین‌ترین سطح خود از اواخر جولای رسید. این توکن برای شروع تعطیلات آخر هفته به کف روزانه 0.06261 دلار سقوط کرد که پایین‌ترین نقطه آن از 27 جولای است. در نتیجه این حرکت، جفت ارز دوج کوین به دلار به زیر سطح حمایت بلند مدت خود در 0.0650 دلار سقوط کرد که دو روز پس از رسیدن آن به 0.0730 دلار بود.

بر اساس آنچه از نمودار بر می‌آید، تلاقی نزولی بین میانگین متحرک 10 روزه و 25 روزه وجود داشت که به کاهش قیمت امروز انجامید. به نظر می‌رسد این سیگنالی بود که خریدارها قبل از ورود مجدد به بازار منتظر آن بودند و به محض وقوع حرکت انجام شد.

در زمان نگارش این خبر، افت قیمت روز شنبه تا حدودی کاهش یافته و این در حالی است که شاخص قدرت نسبی 14 روزه (RSI) در عدد 40 آرام گرفته است. اگر این نقطه حفظ شود، ممکن است شاهد تثبیت قیمت دوج کوین و بازگشت احتمالی آن در روزهای آینده باشیم.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها