|
کدخبر: 272284

سرمایه گذاران بیت کوین منتظر یک اتفاق مهم

سرمایه گذاران به گردهمایی سالانه فدرال رزرو آمریکا در جکسون هول، وایومینگ در اواخر پنجشنبه توجه زیادی دارند.

اقتصاد سرمایه گذاران بیت کوین منتظر یک اتفاق مهم

اقتصاد آلمان ۰.۱ درصد در سه ماهه اخیر نسبت به سه ماهه گذشته و ۱.۸ درصد در سال رشد کرد، که از انتظارات برای رکود در سه ماه منتهی به ژوئن، که توسط مخارج خانوارها و دولت حمایت شده بود، پیشی گرفت.

این رشد، علیرغم بحران انرژی در این قاره، به احساسات سرمایه گذاران پیش از آغاز گردهمایی سالانه فدرال رزرو آمریکا در جکسون هول، وایومینگ در اواخر پنجشنبه کمک کرده است.

سرمایه گذاران همچنین صورتجلسه آخرین نشست سیاست بانک مرکزی اروپا را به دقت مطالعه خواهند کرد، چرا که بانک مرکزی اروپا در ماه گذشته نرخ بهره را بیش از حد انتظار ۵۰ واحد افزایش داد.

همچنین معاملات آتی طلا با ۰.۸ درصد افزایش به ۱۷۷۵.۵۵ دلار در هر اونس رسید، در حالی که EUR/USD با ۰.۴ درصد افزایش در ۱.۰۰۰۲ معامله شد.

انتظار بیت کوین

همزمان با نزدیک شدن به زمان سخنرانی بعدی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در مورد تورم و اقتصاد، لرزش ارزهای دیجیتال روز چهارشنبه ادامه یافت.

بیت کوین و اتر در سطح محدودی نوسان دارند. بیت کوین به تازگی در حدود ۲۱هزار و ۵۰۰ دلار تغییر کرده است که در ۲۴ ساعت گذشته چند کسری از درصد افزایش یافته است.

پس از سقوط در اواخر هفته گذشته، بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار در بحبوحه معاملات تا حد زیادی ضعیف شده و به سختی به بالای ۲۱هزار دلار چسبیده است زیرا سرمایه گذاران منتظر شفافیت بیشتر در مورد سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا در آینده هستند.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر