|
کدخبر: 271865

توزیع روزانه ۱۶۰۰‌تن مرغ در تهران

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران گفت: «روزانه ۱۶۰۰‌تن مرغ در تهران عرضه می‌شود که نسبت به روزهای قبل ۲۰‌درصد کاهش یافته است.‌»

اقتصاد  توزیع روزانه ۱۶۰۰‌تن مرغ در تهران

مهدی یوسف‌خانی با تشریح قیمت فعلی مرغ در بازار گفت: «قیمت کنونی هرکیلومرغ زنده ۳۹‌هزار‌تومان، مرغ‌گرم در عمده‌فروشی ۵۲‌هزار‌تومان و در خرده‌فروشی ۵۸ تا ۵۹‌هزار ‌تومان است.‌» او قیمت هر کیلو ران مرغ با کمر را ۵۰‌هزار‌تومان، ران بدون کمر ۵۸ تا ۵۹‌هزار‌تومان، سینه با کتف ۱۰۰‌هزار‌تومان، سینه بدون کتف ۱۰۵ و فیله مرغ را  ۱۰۵‌هزار‌تومان اعلام کرد.

یوسف‌خانی ادامه داد: «با توجه به کاهش جوجه‌ریزی تیرماه، کمبود عرضه مرغ از یک هفته پیش آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود که طی روزهای آتی به بیش از ۲۰‌درصد برسد.‌» در همین حال رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران از توزیع روزانه ۱۶۰۰‌تن مرغ در تهران خبر داد.

بنابر آمار اعلامی قیمت مرغ نسبت به اواخر هفته گذشته به دلیل کاهش عرضه، تا حدودی افزایش داشته است، اما در مجموع قیمت مرغ زنده در دامنه ۳۵ تا ۴۰‌هزار‌تومان و مرغ‌گرم در خرده‌فروشی ۵۵ تا ۶۰‌هزار‌تومان در نوسان است. بنابر گفته رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران به‌رغم کاهش عرضه نسبت به روزهای قبل، اما بازهم توزیع نسبت به مصرف بالاتر است که با این وجود مشکلی در بازار نداریم.

 

منبع: دنیای‌اقتصاد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها