|
کدخبر: 271102

اقدام جدید سامسونگ برای کاربران گلکسی زد فولد

سامسونگ احتمالا با رابط کاربری One UI 4.1.1، تسکبار را به نسل‌های قبلی گلکسی زد فولد اضافه می‌کند.

چند روز پیش سامسونگ از جدیدترین گوشی‌های تاشو خود رونمایی کرد که یکی از آن‌ها گلکسی زد فولد ۴ با یک قابلیت نرم افزاری جدید بود. این قابلیت که تسکبار یا همان نوار وظیفه در بخش پایینی نمایشگر است، ظاهرا به نسل‌های قبلی سری گلکسی زد فولد هم راه پیدا می‌کند.

سامسونگ در گوشی گلکسی زد فولد ۴ از اندروید ۱۲L استفاده کرده؛ سیستم عاملی که گوگل برای گوشی‌های تاشو و دستگاه‌های اندرویدی مجهز به نمایشگرهای بزرگ توسعه داده است. این سیستم عامل در مقایسه با نسخه استاندارد اندروید تفاوت‌هایی دارد که یکی از آن‌ها، تسکبار برای دسترسی سریع‌تر به اپلیکیشن‌هاست.

تسکبار به نسل‌های قبلی گلکسی زد فولد می‌آید

سامسونگ در رابط کاربری نسل جدید گلکسی زد فولد از یک تسکبار در زیر نمایشگر استفاده کرده که اپ‌های محبوب‌تان را در اختیارتان قرار می‌دهد. حالا طبق اعلام یکی از منابع به نام «Anthony»، سامسونگ در سال جاری میلادی این تسکبار را به همراه رابط کاربری One UI ۴.۱.۱ در اختیار نسل‌های قبلی گلکسی زد فولد قرار می‌دهد.

اگرچه چنین اقدامی چندان تعجب‌برانگیز نیست، اما در صورتی که صحت داشته باشد با سوالات مختلفی روبه‌رو می‌شویم. برای مثال نمی‌دانیم سامسونگ برای دستیابی به این هدف برای نسل‌های قبلی اندروید ۱۲L را منتشر می‌کند یا صرفا با یک آپدیت نرم افزار معمولی این تسکبار را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در حال حاضر بطور دقیق مشخص نیست که این تسکبار به لطف اندروید ۱۲L به گلکسی زد فولد ۴ اضافه شده یا تلاش‌های سامسونگ در رابط کاربری One UI ۴.۱.۱ منجر به چنین دستاوری شده است. در هر صورت به نظر می‌رسد کاربران گوشی‌های تاشو قدیمی کره‌ای‌ها به نوار وظیفه دسترسی پیدا می‌کنند، حتی اگر اندروید ۱۲L در اختیار آن‌ها قرار نگیرد. البته سامسونگ چنین موضوعی را تایید نکرده است.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها