|
کدخبر: 269614

​افزایش قیمت رمزارزها این افراد را بدبخت کرد

بازار رمزارزها نسبت به آخرین افزایش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو ایالات متحده، واکنش بسیار خوبی نشان داد و قیمت‌ها به بالاترین حد هفتگی افزایش یافت. به این ترتیب، تعداد معامله‌گران لیکوییدشده در مقیاس روزانه بیش از ۹۰۰۰۰ نفر است، در حالی که ارزش کل ضررها ۴۰۰ میلیون دلار گزارش شده است.

طبق گزارش‌ها، روز گذشته، بیت کوین از بالاترین سطح هفتگی خود عقب‌نشینی کرد و پس از مدت کوتاهی پایین‌تر از آن سطح یعنی حدود ۲۱۰۰۰ دلار ایستاد. آلت کوین‌ها نیز پس از ضررهای اخیر تغییری نکردند و اتریوم نیز در دو روز بیش از ۲۰۰ دلار کاهش یافت.

با این حال، همه نگاه‌ها به آخرین نشست کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) بود، جایی که برخی از کارشناسان پیشنهاد کردند که فدرال رزرو می‌تواند در افزایش نرخ بهره تهاجمی‌تر عمل کند. بانک مرکزی آمریکا اعلام کرد که برای مبارزه با تورم به افزایش نرخ در طول سال ادامه خواهد داد.

با این حال، بیت کوین تقریباً بلافاصله به ۲۲۰۰۰ دلار جهش کرد و به روند صعودی خود هم ادامه داد و ساعتی بعد به بالاترین سطح ۶ روزه بیش از ۲۳۰۰۰ دلار رسید. آلت کوین‌ها نیز دستاوردهای چشمگیرتری را تجربه کردند. در حال حاضر، قیمت اتریوم ۱۴ درصد بیشتر از دیروز است.

به این ترتیب، مجموع موقعیت‌های لیکوییدشده در مقیاس روزانه تا ۴۰۰ میلیون دلار می‌رسد. بزرگترین سفارش لیکوییدیشن شامل جفت معامله ETH-USD در صرافی Huobi به ارزش بیش از ۲ میلیون دلار است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر