|
کدخبر: 268965

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال شیبا تا پایان ماه

​رمزارز شیبا اینو(SHIB) درحال خروج کامل از مقاومت الگوی پرچم گاوی است. این الگوی تکنیکال از یک میله و یک پرچم تشکیل می شود.

با رشد ۳۴ درصدی شدید شیبا اینو بین ۱۹ ژوئن (۲۹ خرداد) و ۲۵ ژوئن(۴ تیر) ، میله پرچم شکل گرفت و با نوسانات این آلت کوین به شکل کف های بالاتر و سقف های پایین تر ، بخش پرچم این الگو تشکیل شد. این الگوی تکینکال رشد ۳۴ درصدی قیمت به سمت سطح ۰.۰۰۰۰۱۵۴ دلاری را پیش بینی می کند که با افزودن ارتفاع پرچم به نقطه شکست مقاومت ۰.۰۰۰۰۱۱۶ دلاری بدست می آید.

پس از عبور موفق شیبا اینو از سطح ۰.۰۰۰۰۱۱۶ دلاری در ۱۸ ژوئیه (۲۷ تیر) ، شیبا اینو با موفقیت توانست الگوی پرچم را مورد امتحان قرار دهد و مجددا افزایش یابد. این ، یک سیگنال گاوی است و نشان دهنده آن است که این روند به نفع گاوها است. سرمایه گذاران درحال حاضر می توانند انتظار داشته باشند که قیمت شیبا اینو با ادامه روند روبه رشد خود به سمت تارگت ۰.۰۰۰۰۱۵۴ دلاری پیش برود.

علیرغم اینکه شرایط برای صعود شیبا اینو ، صعودی به نظر میرسد ، اما هر گونه عقب نشینی بیت کوین می تواند احساسات گاوی را تحت فشار قرار دهد . در این شرایط ، اگر شیبا اینو با کندلی روزانه زیر سطح حمایت ۰.۰۰۰۰۰۹۵ دلاری بسته شود ، سناریوی گاوی باطل خواهد شد و قیمت احتمالا به سمت سطح ۰.۰۰۰۰۰۸۲ دلاری پیش خواهد رفت.

 

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها