|
کدخبر: 244083

خبر خوب برای کاربران ارز دیجیتال شیبا

شیبا اینو و توکنهای دیگر اکنون توسط Binance Custody پشتیبانی می شوند.

طبق اعلامیه ای که در ۲۰ فوریه(دیروز) منتشر شد، Shiba Inu (SHIB) و Audius (AUDIO) و Perpetual Protocol (PERP) و SKALE Network (SKL) و Injective (INJ) اکنون توسط Binance Custody پشتیبانی می شوند.

در حالی که موسسات مالی سنتی معمولاً طبق قانون به عنوان متولی عمل می کنند، ارزهای رمزپایه به مردم اجازه می دهند برای جلوگیری از خطرات طرف مقابل، بانک خودشان شوند. با این حال، به دلیل گسترش جرم و جنایت در صنعت ارزهای دیجیتال، سرمایه گذاران نهادی معمولاً به جای کنترل دارایی های خود، به خدمات متولی شخص ثالث برای محافظت از ثروت خود نیاز دارند.

متولیان ارزهای دیجیتال، کلیدهای خصوصی مشتریان را ذخیره می‌کنند و معمولاً دارایی‌های رمزنگاری را که مدیریت می‌کنند، بیمه می‌کنند.

شرکت‌هایی مانند جمینای و Nuri نیز خدمات حضانت را برای سرمایه‌گذاران خرد ارائه می‌کنند، اما BitGo و Paxos فقط مشتریان نهادی مانند صندوق‌ها و دفاتر خانوادگی را می‌پذیرند.

این غول ارز دیجیتال به مشتریان خود یک طرح بیمه ارائه می دهد. بایننس کاستودی قصد دارد آزمایش مستقل SOC ۲ Type ۲ خود را برای اثبات امنیت عملیاتی خود تکمیل کند.

بایننس برای توزیع کنترل بر وجوه مشتریان به محاسبات چند جانبه ایمن (MPC) متکی است. راه حل کیف پول واجد شرایط آن، برای ذخیره سازی ایمن استفاده می شود.

اوایل این ماه، Binance Custody شروع به ارائه پشتیبانی برای Gala (GALA)، Zilliqa (ZIL)، WINkLink (WIN) و Immutable X (IMX) کرد.

 

 

منبع: شیبا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها