|
کدخبر: 267395

۲۱ درصد مردم برای خرید ارز دیجیتال وام گرفتند

نتایج یک نظرسنجی بیانگر این موضوع است که ۲۱ درصد آمریکایی‌ها برای خرید ارز دیجیتال وام گرفته‌اند و اکثر آنها پول خود را از دست داده‌اند.

بر اساس نظرسنجی اخیر دبت‌همر (DebtHammer)، تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران خرد در ایالات متحده برای خرید ارزهای دیجیتال وام گرفته‌اند. داده‌های دبت‌همر نشان می دهد که سرمایه‌گذاران اغلب وام‌هایی با نرخ‌های بهره‌ بسیار گزاف گرفته‌اند و بیش از نیمی از افرادی که برای خرید ارزهای دیجیتال وام گرفته‌اند، ضرر کرده‌اند. در این نظرسنجی ۱,۵۰۰ سرمایه‌گذار ارزهای دیجیتال شرکت کرده‌اند و ۲۱ درصد آنها گفته‌اند که برای خرید ارزهای دیجیتال وام گرفته‌اند. همچنین ۱۵ درصد این افراد از وام‌های روز پرداختی استفاده کرده‌اند که نرخ بهره سالانه آنها به‌صورت میانگین تا ۴۰۰ درصد می‌رسد.

دبت‌همر می‌گوید حدود ۶۰ درصد کسانی که برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال وام گرفته‌اند، پول خود را از دست داده‌اند. گفتنی است که یک سوم وام‌گیرندگان هزار دلار یا کمتر زیان دیده‌اند، ۶ درصد از آنها بین ۵۰ هزار تا ۱۰۰ هزار دلار ضرر کرده‌اند و ۵.۵ درصد نیز اعلام کرده‌اند که بیش از ۱۰۰ دلار از دست داده‌اند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها