|
کدخبر: 267380

اتریوم بر سر دو راهی سقوط و صعود

با حفظ ثبات نسبی قیمت ها در بازار ارزهای دیجیتال، پیش‌بینی کوتاه‌مدت برای رمز ارز اتریوم ممکن است در صورت حفظ قیمت بالای هزار دلار و به شرط تحرک مثبت بیت کوین در بازار، صعودی باشد.

با حفظ ثبات نسبی قیمت ها در بازار ارزهای دیجیتال، پیش‌بینی کوتاه‌مدت برای رمز ارز اتریوم ممکن است در صورت حفظ قیمت بالای هزار دلار، صعودی باشد. صبح روز دوشنبه، قیمت بیت کوین ۱۹۱۳۸ دلار معامله شده و این در حالیست که قیمت اتریوم در آستانه شکست گُوِه متقارن است.

با این حال، به طور کلی، قیمت اتریوم همچنان در یک بازه زمانی بلندمدت تر در روند نزولی قرار داشته و باید توجه داشت که این ارز طی هفته گذشته نتوانست به بالاترین حد خود برسد.

در زمان نگارش این گزارش، قیمت اتریوم حدود ۱۰۵۵ دلار معامله می‌شود و از دیروز تا کنون ۱.۹ درصد کاهش داشته است. این ارز دیجیتال از ابتدای سال در یک روند نزولی شدید قرار داشته و ۷۸.۵ درصد نسبت به قیمت اوج خود در محدوده بالای ۴ هزار دلار، کاهش یافته است.

این تحرک قیمت منفی با روند نزولی بیت کوین همخوانی داشته و نمی توان گفت که تنها اتریوم در چنین وضعی گرفتار شده است. رکود مداوم بازار کریپتو، اکثر آلتکوین ها را نیز به سمت مارپیچ نزولی سوق داده و تاکنون هیچ گونه نشانه ای از تحرک جدی بازار برای سیر به سمت اهداف بالاتر قیمت مشاهده نشده است.

با این وجود، بیشتر شاخص های فنی مختلف نشان می دهند که بازار حداقل به پایین ترین سطح خود در کوتاه مدت نزدیک است. در حالی که بسیاری از تحلیلگران منتظر کاهش ۵۰۰ دلاری برای اتریوم هستند، گاوهای بازار در انتظار عرضه اتریوم ۲.۰ هستند. که طبق اخبار رسمی منتشر شده از سوی این شرکت، قرار است بین آگوست و نوامبر به بازار عرضه شود.

پیش بینی قیمت اتریوم

تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت توکن ETH نشان می دهد که قیمت اخیراً از محدوده ۱۲۸۰ دلار رد شده و بار دیگر به سمت محدوده هزار دلار سقوط کرده است. این سطح قیمت همچنین با سطح اصلاحی فیب ۰.۳۸۲ همسو بوده و از اتصال میان نقاط بالا و پایین قیمت در ماه ژوئن ۲۰۲۲ شکل گرفته است.

اگر اتریوم یک کندل ۴ ساعته را بالای خط روند نزولی ببندد، آنگاه قیمت می تواند به زودی سطح ۱۱۸۰ دلار را دوباره آزمایش کند. در صورت اقدام صعودی قیمت بیت کوین، به نظر می رسد ۱۵۰۰ دلار نیز یک پیش بینی معتبر قیمت برای اتریوم باشد. با این حال، این تجزیه و تحلیل در صورت بسته شدن روزانه قیمت اتریوم زیر ۹۹۸ دلار باطل خواهد شد.

 

منبع: بازار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها