|
کدخبر: 267305

هشدار مادر ارزهای دیجیتال به سرمایه گذاران

مادر ویتالیک بوترین توضیح می دهد که برای موفقیت در کریپتو به چه چیزی نیاز دارید.

مادر ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، توصیه هایی را برای افرادی که به دنبال موفقیت در صنعت کریپتو هستند، ارائه کرده است.

در طی مصاحبه ای با CoinDesk، مادر بوترین، ناتالیا آملین(Natalia Ameline)، نظر خود را در مورد صنعت کریپتو و بهترین راه برای موفقیت بیان کرد.

آملین یکی از بنیانگذاران Crypto Chicks است، استارت آپی که در جولای ۲۰۱۷(تیر ۱۳۹۶) تلاش کرد زنان را در Web۳ توانمند کند. و اکتبر گذشته(مهر ۱۴۰۰)، او به متیس(Metis) ملحق شد. او در آنجا به عنوان مدیر Genesi DAC کار می کند، که یک “شرکت مستقل غیرمتمرکز” است که از یک صندوق ۱۰۰ میلیون دلاری برای کمک به پروژه هایی استفاده می کند که به اکوسیستم متیس می پیوندند.

آملین به CoinDesk گفت که هدف او این است که بخشی از برنامه ای بزرگ باشد، به این معنی که او بخشی از یک مجموعه DAO و سرمایه‌گذاری است که برای گسترش اکوسیستم اتریوم تلاش می‌کند.

مادر بوترین همچنین دستور العمل خود را برای موفقیت در فضای رمزارزی به CoinDesk داد:

“من می گویم که شما نیاز به پشتکار و صبر زیادی دارید. اگر به عنوان یک سرمایه گذاری وارد رمزارز شده اید، واقعاً باید بتوانید به نوعی به آن پایبند باشید. من اشتباهی را می بینم که بسیاری از مردم مرتکب می شوند: آنها سرمایه گذاری می کنند و زمانی که بازار مسیر اشتباه را تغییر می دهد، گاهی اوقات ضرر می کنند و دیگر هرگز نمی خواهند برگردند زیرا ضرر کرده اند.من فکر می کنم با هر چیزی در زندگی، برای موفقیت باید واقعا آن را مطالعه کنید و شما نیاز دارید که با وجود به تجربیات خود بچسبید و استقامت کنید. بنابراین شما نیاز به صبر زیادی دارید و شما باید بتوانید بگویید در حال حاضر یک بازار نزولی است، اما ما فقط به کار خود ادامه و تمرکز خود ادامه خواهیم داد و به آن خواهیم رسید.

من فکر می کنم مردم نباید از آزمایش چیزهای جدید بترسند. پرش و رفتن به ناشناخته سخت است. پیشنهاد من این است که تا جایی که می توانید سعی کنید. فکر می‌کنم وقتی بزرگتر می‌شوی، تنها تجربه‌ای که به یاد می‌آوری نباید این باشد که در چهل سال گذشته چگونه در دفتر و پشت میز کار نشسته‌ای.”

او پشتکار و صبر را به عنوان دو ویژگی مهم برای موفقیت ویتالیک برجسته کرد.

وقتی از او پرسیده شد که آیا رمزارز می تواند نحوه کار ما را تغییر دهد، او پاسخ داد:

“کریپتو در حال حاضر جایگزین هایی را ارائه می دهد. جمع آوری کمک های مالی سنتی با آنچه در کریپتو انجام می شود بسیار متفاوت است. در سال ۲۰۱۷(۱۳۹۶)، تعداد زیادی ICO (پیشنهاد اولیه کوین) ارائه شد. اکنون در حال جمع‌آوری پول برای جوامع در پلتفرم‌های توزیع شده هستیم. کریپتو دسترسی به پول را دموکراتیک می کند. به جای دریافت آن از یک صندوق، واقعاً می‌توانید یک جمع‌آوری سرمایه جهانی راه‌اندازی کنید، این روش انجام آن را ساده می‌کند.

من فکر می کنم که این امر بازار کار را نیز دموکراتیک می کند. در حال حاضر، برای انجام نوع خاصی از کار در حوزه کریپتو، نیازی به کار در کشور خاصی ندارید. تا زمانی که آنها واجد شرایط انجام کار هستند، هیچ چیز مانع از استخدام شما نمی شود. همچنین، نیازی نیست که از طریق سیستم حساب بانکی پیچیده پول اقدام کنید. شما می توانید آن را بسیار سریع انجام دهید. می‌توانید بدون هیچ مشکلی آن را از یک کشور به کشور دیگر منتقل کنید، که برای شرکت‌ها راحت است.”

 

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها