|
کدخبر: 263803

منتظر صعود ارز دیجیتال کاردانو باشید

کاردانو، یکی از محبوب‌ترین آلت‌کوین‌های موجود در بازار با ارزش کل ۲۱.۹ میلیارد دلاری، از سپتامبر ۲۰۲۱ در روند نزولی قرار داشته است. رالی صعودی اواخر مارس نیز نتوانست این روند نزولی را بشکند و بازار اکنون در بازه‌های زمانی بالاتر هنوز نزولی است. با این حال، یک حرکت صعودی جدید مانند آنچه در این ماه رخ داد می‌تواند در چند هفته آینده تحقق یابد، زیرا قیمت از مرز ۰.۶ دلار عبور کرده است.

به گزارش سایت ای‌ام‌بی‌کریپتو، چارت زمانی ۱۲ ساعته نشان داد که آدا همچنان در روند نزولی قرار دارد. با این حال، زمانی که قیمت از سطح ۰.۶ دلار که دو هفته پیش به عنوان مقاومت آزمایش شده بود، گذشت، ساختار نزولی بازار شکسته شد.

جهش دو روز گذشته که با حجم معاملات بالا رخ داد، دو خط روند را که از اوایل آوریل ثابت مانده بودند، از بین برد. این حرکت، بازاری را که در بیشتر دو ماه گذشته سیگنال فروش داشت، با یک حرکت ناگهانی صعودی کرد. شاخص قدرت نسبی (RSI) روی ۶۹ قرار گرفت و واگرایی بر روی آن مشاهده نشد. تا نشان دهد جهت بازار واقعاً صعودی شده است.

در چارت زمانی ۴ ساعته خطوط ۰.۶۱ دلار و ۰.۴۸۸ دلار خطوط مهمی در دو هفته گذشته هستند که ایده حرکت بعدی آدا را ارائه می‌دهند.

در حال حاضر، مقاومت منطقه ۰.۵-۰.۵۵ دلاری به طور کامل شکسته شده، اما سطح ۰.۶ دلار در سه هفته گذشته مهم بوده است و باید دید خریداران می‌توانند از این سطح دفاع کنند یا خیر.

از منطقه ۰.۶-۰.۵۷ دلاری می‌توان برای ورود به یک پوزیشن لانگ (خرید) کوتاه مدت استفاده کرد، خط ۰.۵۵ دلار نیز مکان مناسب دیگری برای ورود به بازار است. اما، از آنجایی که شرایط بازار و روند کلی کاملاً نامطمئن است، می‌توان یک پوزیشن کوچک‌تر از حد معمول، با ریسکی در حدود ۱٪ اتخاذ کرد. می‌توان حد ضرر را درست زیر ۰.۴۸۸ دلار قرار داد.

در این میان، اندیکاتور حجم تعادلی (OBV) که شاهد یک جهش شدید به سمت بالاست، مقاومتی را که از ۱۲ می شکل گرفته بود، شکسته و وزن بیشتری به سناریوی صعودی اضافه می‌کند.

شرایط دیگری هم باید با پرایس اکشن صعودی آدا هماهنگ باشد و عبور بیت کوین از ۳۲ هزار دلار، می‌تواند اطمینان بیشتری به خریداران این رمزارز برای ورود به بازار ‌دهد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر