|
کدخبر: 263507

بیت کوین وحشتناک ترین رکورد تاریخ را ثبت کرد

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView بزرگ‌ترین نزول بی‌وقفه تاریخ ارزهای دیجیتال را که برای ۹ هفته متوالی در بازار بیت کوین به طول انجامید، نشان می‌دهند. بسته شدن کندل هفتگی بیت کوین به رنگ قرمز، برای نهمین هفته متوالی هم نشان از ضعف قدرت سرمایه‌گذاران داشت.

به گزارش سایت کوین تلگراف، حتی بازارهای سهام که به دلیل سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی آمریکا دچار مشکل شده بودند، توانستند در طول این هفته سود داشته باشند؛ در حالی که بیت کوین و اکثر آلت کوین‌ها به افت خود ادامه دادند. نکته‌ای که بیش از همه نگران کننده بود، واگرایی بین این دو بازار بوده است. سهام‌های S&P و NASDAQ حدود ۱۰ درصد بالاتر از کف ماه می معامله شده‌اند در حالی که بیت کوین و اتریوم هر دو در همان دوره کاهش یافته‌اند.

با این اوصاف انتظار می‌رود که جفت ارز بیت کوین به دلار، این ماه را با حدود ۲۲ درصد کاهش به اتمام برساند. داده‌های منبع مانیتورینگ زنجیره‌ای Coinglass تأیید می‌کنند که ماه می سال ۲۰۲۲، دومین ماه می فاجعه بار در تاریخ بیت ‌کوین است.

در همین حال، تجزیه و تحلیل روند نزولی در طول زمان نشان داد که افت کنونی قیمت، چهارمین نزول بزرگ تاریخ رمزارزها است که مدت زمان آن اکنون به حدود ۲۰۰ روز رسیده است.bitcoin-to-set-a-۹-week-down-record

متیو هایلند، تحلیلگر دنیای رمزارزها خاطرنشان کرده است که طولانی‌ترین روند نزولی بازار تا به امروز در سال ۱۵-۲۰۱۴ اتفاق افتاد و بیش از دو برابر دوره فعلی طول کشید. گزارش‌ها و الگوهای تاریخی نیز پیش‌بینی می‌کنند که اکنون حرکت خاص و پر قدرتی را نمی‌توان برای بیت کوین متصور بود

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر