|
کدخبر: 263227

با ارز دیجیتال در این کشور بلیط فوتبال بخرید

باشگاه فوتبال سائوپائولوی برزیل، در تاریخ ۲۶ می ۲۰۲۲، اعلام کرد که پذیرش ارزهای دیجیتال را برای پرداخت بهای بلیط تماشای بازی‌هایش، آغاز خواهد کرد. این روش پرداخت جدید، توسط صرافی ارز دیجیتال بیتسو (Bitso)، یکی از حامیان رسمی این باشگاه، تسهیل خواهد شد.

این گزینه پرداخت برای همه بازی‌هایی که سائوپائولو در آن‌ها میزبان است و در همه ورزشگاه‌های این باشگاه، از جمله Morumbi میسر است.

ادواردو تونی، مدیر اجرایی بازاریابی این باشگاه، این اقدام را گامی مهم در جهت مدرن‌سازی ورزشگاه مورومبی و همگانی‌تر کردن ارزهای دیجیتال عنوان کرده است.

با این‌ حال، این امکان تنها برای آن دسته از هواداران این باشگاه که قبلا برای آن ثبت‌نام کرده و کارت عضویت دارند، میسر است. این افراد برای این منظور، دو گزینه دارند. یکی از آن‌ها، پرداخت به روش معمول در وب‌سایت Total Acesso و دیگری، پرداخت از طریق اپلیکیشن یا نرم‌ افزار بیتسو پس از ثبت‌نام در این صرافی است.

بیتسو، پیشروترین صرافی ارز دیجیتال با ۳٫۷ میلیون مشتری در امریکای جنوبی به‌خصوص در کشورهای برزیل، آرژانتین، مکزیک و کلمبیا است. این صرافی از تاریخ هشت ژانویه ۲۰۲۲ با شراکت در باشگاه سائوپائولو، متعهد به حمایت سه‌ساله از این باشگاه شده است.

 

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها