|
کدخبر: 250722

پیش بینی وحشتناک درباره سقوط بیت کوین

اگرچه هر کدام یک پیش‌بینی نسبت به حرکت قیمت دارند اما همگی بیت‌کوین و رمزارزها را آینده پولی جهان می‌دانند.

این روزها هر کسی در مورد آینده بیت‌کوین یک نسخه می‌پیچد. احتمالا شما هم از چند دستگی و نظرات کارشناسان و تحلیلگران در مورد بازار رمزارزها خسته شده‌اید. یکی می‌گوید زمستان می‌شود و دیگری دم از شکست سقف تاریخی می‌زند. به نرخ بهره آمریکا برای نزول بازار استناد می‌کنند اما بیت‌کوین بعد از افزایش نرخ صعود می‌کند.

ملالی نیست. بازار هیچ وقت درست طبق پیش‌بینی‌ها جرکت نکرده است اما یک چیز در تمام کارشناسان مشترک است. امید به آینده بازار رمزارزها. اگرچه هر کدام یک پیش‌بینی نسبت به حرکت قیمت دارند اما همگی بیت‌کوین و رمزارزها را آینده پولی جهان می‌دانند.

سناریو صعودی

یک کانال محبوب تحلیل ارزهای دیجیتال به نام investAnswers در یوتیوب خود ویدیویی به اشتراک گذاشت و پیش‌بینی کرد احتمالا بیت‌کوین به زودی مقاومت خود را پشت سر می‌گذارد. تحلیلگران این کانال عقیده دارند بیت‌کوین تا ۶۸ هزار دلار رشد می‌کند.

این کانال یوتیوب به مخاطبان نیم میلیون نفر خود گفت: به نظر شما بعد از نوسانات زمانی طولانی چه اتفاقی برای بازار می‌افتد؟ من عقیده دارم وقت پرش است.

«ما از ابتدای سال ۲۰۲۲ بیت‌کوین ۳۳ هزار دلاری را دیدیم. بعدش مدتی در کانال ۳۰ هزار دلار رنج زدیم. بیت‌کوین بارها به مقاومت ۴۵ هزار دلار حمله کرد. ما پایین‌ترین قیمت‌ها را تجربه کردیم و حالا یک حرکت بزرگ قریب‌الوقوع به نظر می‌رسد.»

تحلیلگران این کانال عقیده دارند نرخ‌های تامین مالی صرافی‌های بزرگ مانند بایننس در ۱۰۰ روز اخیر نشان‌دهنده انباشت گسترده‌اند. علاوه بر این واکنش مثبت بیت‌کوین به افزایش نرخ بهره نشان داد که این خبر بد برای بازار پیشخور شده بود و احتمالا افزایش نرخ بهره در مقابل فاندهای مثبت چیز خاصی نیست.

کارشناسان این کانال عقیده دارند سناریو نزولی نشان می‌دهد که اگر بازار توانایی صعود نداشته باشد تا ۳۴ هزار دلار ریزش می‌کند. نهایتا اگر فروش گسترده باشد قیمت به ۳۰ هزار دلار می‌رسد. اما اگر بازار روندی صعودی پیدا کند تا ۶۸ هزار دلار رشد می‌کند.

سناریو نزولی

اگرچه با صعود دوباره بیت‌کوین به کانال ۴۰ هزار دلار سناریوهای صعودی برای بیت‌کوین پر رنگ شد اما برخی از تحلیلگران هم سناریو نزولی را محتمل می‌دانند.

یک تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال با نام مستعار کاپو در توئیتر خود نوشت: جهش‌های بیت‌کوین بسیار ضعیف است و می‌تواند کوتاه‌مدت باشد. دیروز بیت‌کوین تا ۴۱ هزار دلار رشد کرد اما روند صعودی هر بار ضعیف‌تر می‌شود و احتمالا روند صعودی بلندمدت رو به پایان است.

«تنها چیزی که می‌بینم تله گاو نر است. به نظرم این آخرین صعود بالای ۴۰ هزار دلار است.»

کاپو عقیده دارد اگر بیت‌کوین ریزش کند پتانسیل ریزش تا ۲۳ هزار دلار را دارد. پیش‌بینی این تحلیلگر بازار رمزارزها هم همان پیش‌بینی زمستان خوفناک برای بازار است. فرارسیدن زمستان ابتدا یک ریزش سنگین و بعد از آن خواب بازار را همراه دارد.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر