|
کدخبر: 259585

قیمت دلار در مسیر صعود

در بعد از ظهر سومین روز معاملاتی هفته، نرخ دلار در بازار آزاد با همان قیمت صبح معادل ۲۸ هزار و ۵۵۰ تومان ثبت شد و نسبت به روز معاملاتی گذشته حدود ۱۵۰ تومان افزایش را تجربه کرد.

اقتصاد قیمت دلار در مسیر صعود

قیمت دلار که روز گذشته ثبات نسبی را تجربه می‌کرد، در نهایت معاملات را با قیمت ٢٨ هزار و ۴۰۰ تومان به پایان برد. این اسکناس بعدازظهر امروز با نرخ ۲۸ هزار و ۵۵۰ تومان ثبت شد.

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و ۵۰۹ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۷۸۳ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز معاملاتی گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۵۱۵ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۷۸۹ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز کاهش اندکی را نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۲۵۶ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۵۴۵ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۲۷۵ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۵۷۱ تومان برای فروش قیمت خورده بود که کاهش اندکی را نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۷۰۱ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ۴۴۵ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۷۰۷ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۴۵۱ تومان برای خرید قیمت خورده بود که اندکی کاهش قیمت را نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ۴۹۰ تومان برای فروش و ٢٨ هزار و ۲۰۶ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته معادل ۲۸ هزار و ۴۹۱ برای فروش و ٢٨ هزار و ۲۰۸ برای خرید ثبات نسبی قیمت را نشان می‌دهد.

منبع: اقتصاد آنلاین
  • ناشناس ارسالی در

    دلار افزایشی ولی بورس و فرابورس کاهشی!! !!!!!!!!!!! با
    نرخ دلار ۲۸هزار تو مان باید شاخص کل بورس از ۲ میلیون عبور ک رده باشه ولی حدود ۵۰۰ هزار با ۲ میلیون ف اصله داره !!!!!!!!!!!!!
    این از عج ایب هشتگانه هست!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها