|
کدخبر: 259411

پیش بینی قیمت دلار / امروز ۱۹ اردیبهشت

به باور بیشتر فعالان، سودگیری معامله گران، عرضه بازارساز و احتیاط در آستانه سفر انریکه مورا به ایران از عواملی بودند که در روز یک شنبه زمینه ساز برگشت تعادل به بازار ارز شدند.

معامله گران ارزی به دنبال تثبیت قیمت دلار بالای محدوده مقاومتی ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان هستند. آن ها ترجیح می دهند تا قطعی شدن نوسان اسکناس آمریکایی بالای مقاومت یاد شده، با ریسک بالا رفتار نکنند. با این حال، بیشتر فعالان اعتقاد دارند که ریسک پذیری خریداران با ماندگاری دلار بالای محدوده ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان بیشتر خواهد شد و این مساله حتی طی روزهای آتی می تواند زمینه ساز رشد قیمت تا محدوده ۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان شود.

به باور بیشتر فعالان، سودگیری معامله گران، عرضه بازارساز و احتیاط در آستانه سفر انریکه مورا به ایران از عواملی بودند که در روز یک شنبه زمینه ساز برگشت تعادل به بازار ارز شدند. با این حال، این تعادل در دفعات گذشته در سطوح قیمتی پایین تر برقرار شده بود و بازار پس از یک دوره ثبات کوتاه مدت، بار دیگر با قدرت نمایی افزایشی ها مواجه شده بود. به نظر می رسد در شرایط فعلی نیز حداقل کاهشی ها دست بالاتر را در بازار ندارند و به واسطه شرایط تورمی و اخبار روزانه افزایش قیمت ها، انتظارات درباره رشد بیشتر دلار بالا رفته است.

در این شرایط، در صورتی که دلار به زیر محدوده ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان بازگردد، کمی انتظارات افزایشی تعدیل خواهد شد. با این حال، برای کاهش سطح انتظارات افزایشی در بلندمدت، بازار نیاز به مدیریت انتظارات دارد و حداقل در اوضاع کنونی، معامله گران احساس نمی کنند که سیاست گذار برنامه مشخصی برای عبور از مشکلات اقتصادی و تعدیل انتظارات را داشته باشد.

قیمت-دلار

منبع: اکوایران
  • جمال ارسالی در

    خرید خودرو با کدام پول و کدام درآمد؟
    با درآمد ۵ میلیونی نمیشه خودرو بی کیف یت ایرانی را ۲۰۰ میلیون خرید
    آخه ۴۰ ماه اگر کسی یک ریال از حقوقش را خرج ن کنه بعد از ۴۰ ماه تازه میتونه بی کیفیت ت رین خودرو ایرانی بخره
    در صورتی که ی ماشین خوب خارجی در هر کشوری با ۳ یا ۴ ماه پس انداز میشه خرید
    پس کلا تع طیل کنید خودرو سازان ایران را و الکی برا ی ساخت ارابه مرگ پولها را هدر ندید
    در توان کسی نیست بخره

ارسال نظر