|
کدخبر: 259398

مردم نگران نباشند/ خبری از نان کوپنی نیست

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی هرگونه سهمیه بندی و یا کوپنی شدن توزیع نان در کشور را تکذیب کرد.

اقتصاد مردم نگران نباشند/ خبری از نان کوپنی نیست

جعفر قادری، در خصوص جزییات طرح دولت برای مردم‌سازی نظام پرداخت یارانه‌ها در بخش آرد و نان گفت: قرار است دولت کارتخوان هایی را در نانوایی‌ها نصب کند که هر هر کدام از اعضای خانواده می‌تواند با وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار با استفاده از کارت شخصی خود از طریق این کارتخوان نان به هر مقدار که خواست خریداری کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار موجب می‌شود که از هرگونه سوء استفاده در نانوایی‌ها جلوگیری شود، در این صورت اگر هر خانوار بیش از حد معمول مصرف کنند، دولت می‌تواند پیگیری کند که نان به مصرف دام و یا قاچاق نرسد.

وی اظهارکرد: دولت مابه تفاوت نرخ نان دولتی و آزاد را هر شب از خزانه به حساب نانوایی واریز خواهد کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: هیچگونه سهمیه بندی در مصرف نان وجود ندارد.

 رئیس‌جمهوری در همین ارتباط در نشست هم‌اندیشی با جمعی از اصناف و اتحادیه‌ها با بیان اینکه دولت نه به دنبال حذف یارانه کالاهای اساسی، بلکه درصدد اصلاح نحوه و محل تخصیص این یارانه‌ها است، اظهارکرد: به دنبال این هستیم که با کمک اصناف و اتحادیه‌ها، مردم مزه شیرین عدالت را در پرداخت یارانه‌ها بچشند.

 

منبع: ایرنا
  • ناشناس ارسالی در

    نماینده مجلس مجلس به عنوان نماینده مردم شریف ایران حق مردم رابگیرد آقای رییس جمه وراین حرف ها را زدیدچی شدچکارکردی کارنام ه بگیر آقای وزیر رستم قاسمی شما به عنوان وزیرکلی شعاردادی کارنامه بیاور چرا وضع مسکن خیلی مهم است این همه خراب است تاحال اچندباراز پردیس وپرندبازدیدکردیداین همه آپارتمان خای توپردیس وپرنداست چراتحویل ن میشود اقساط مسکن مهرماهی 200تا300میلیارد است چه میشود نمیتوانیدمرداین میدان نیستی کپی برابراصل عباس آخوندی مزخرف هستی بکش کنار استیضاح بایدهرهفته بایک وزیرجلسه د اشته باشد مجلس آماربخواهد ازحرف زدن صدمن یک غاز چیزی به مردم نمیرسدمجلس باید مطا لبات مردم راپیگیری کند نگران شدن فایده ا ی نداردماهم نگران شما هستیم

  • ایرانی ارسالی در

    دروغ میگن شده حکایت بنزین قرار نبود گرون بشه ولی صبح بیدار شدیم دیدیم ۳برابر شده ؛نون هم گرون میشه

  • ۰ ارسالی در

    ای خدا لعنتتون کنه که در حیله گری دست عم رو عاص و معاویه را بستید . یعنی با این ترفند میخواهید افزایش سه برابری قیمت ماک ارونی ، کیک ، قنادی و هزار محصول آردی عا دی سازی بشه . مردم آگاهند و با شما مثل خ ودتان رفتار خواهند کرد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها