|
کدخبر: 257823

منتظر سقوط سهمگین این رمزارز باشید

ریپل به دلیل کمبود تقاضای خرید، بیش از یک هفته است که در یک روند نزولی قرار دارد.

این کوین در زمان نگارش این خبر به کف قیمتی ماه گذشته رسیده است. طبق آمارها، ارزش بازار ریپل طی ۲۴ ساعت گذشته ۷ درصد کاهش داشته و در زمان نگارش این خبر ۲۹.۱۳ میلیارد دلار بوده است. به این ترتیب قیمت این رمز ارز که بالاترین حد آن ۳.۸۴ دلار بوده، در بازار فعلی، بیش از ۸۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش وبسایت نیوز بی‌تی‌سی، ریپل اکنون حدود ۰.۶۰۷ دلار قیمت داشته و در ۲۴ ساعت گذشته ۶.۷ درصد کاهش یافته است. در هفته گذشته، ارزش بازار این دارایی دیجیتال نیز بیش از ۱۷ درصد کاهش یافت. قیمت این رمزارز به مدت یک هفته بارها و بارها از سطح مقاومتی ۰.۷۰۰ دلار بازگشت و این باعث شد تا خریداران بازار را در اختیار بگیرند.

نزدیکترین سطح مقاومتی به قیمت در ۰.۷۰۰ دلار و سپس ۰.۷۷۰ دلار قرار دارد. اگر قیمت‌ها بیشتر از این کاهش یابد، خط حمایت بعدی برای ریپل در حدود سطح ۰.۵۹ دلار خواهد بود.

این ارز دیجیتال در ۱۰ روز گذشته شاهد نوسانات زیادی بوده است. ریپل در این مدت، به طور مداوم کاهش قدرت خرید در بین خریداران را ثبت کرده است. قیمت این رمزارز به دلیل فشار فروش در زیر اندیکاتور میانگین حرکتی ساده ۲۰ (SMA۲۰) باقی مانده است.

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط Santiment، فعالیت توسعه‌ای ریپل کاهش یافته است. این در حالی است که این رمزارز در ماه سپتامبر سال گذشته افزایشی را در فعالیت‌های توسعه‌ای ثبت کرد. نتیجه این اتفاق هم کاهش عدد روی نمودار از ۶۹ به ۱۴ است. اعداد روی نمودار منعکس کننده اعتماد پایین خریداران است.

پیش‌بینی آینده بازار ریپل!

ضعف پایگاه اجتماعی به این معنی است که این ارز دیجیتال شروع به از دست دادن محبوبیت و ارزش خود کرده و شانس افزایش قیمت را از دست داده است. به خصوص در زمان‌هایی که برای صعود مساعد بوده است.

دامیننس اجتماعی این رمزارز هم از دسامبر ۲۰۲۰ تا کنون حدود  ۹۰٪ کاهش داشته است. حجم فعالیت در شبکه‌های اجتماعی آن نیز به شدت کاهش یافته است. نمودار متلاطم آن نیز نشانه کاهش اعتماد به ریپل است و همین موارد دیدگاه نزولی را قوی‌تر می‌کند.

در حال حاضر و به منظور توقف حرکت نزولی، ریپل باید شروع به تجربه رشد در قدرت خرید کند. در صورت عدم تحقق این مهم، ریپل ممکن است به حرکت نزولی خود ادامه دهد.


 

منبع: رمزارز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها