|
کدخبر: 248881

​انفجار قیمت این رمزارز بعد تصمیم امریکا

پس از حکم یک قاضی فدرال مبنی بر اینکه ریپل می تواند یکی از ادله اصلی خود علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) را ادامه دهد، قیمت رمزارز XRP رو به افزایش گذاشت.

در همین حال، اسناد دادگاه حاکی از آن هستند که قاضی آنالیسا تورس (Analisa Torres)، درخواست SEC برای استناد به دفاعیه “هشدار منصفانه” برای ضربه زدن به ریپل را رد کرده است.

این شرکت خدمات پرداخت مستقر در سانفرانسیسکو مدت‌هاست که مدعی شده است کمیسیون بورس و اوراق بهادار اطلاعات کافی و شفاف در خصوص اینکه این کمیسیون ریپل (XRP) را نوعی اوراق بهادار تلقی می کند، ارائه نکرده است.  پس از انتشار این خبر، XRP حدود ۱۵ درصد افزایش یافته و در زمان نگارش این مطلب، با قیمت ۰.۸۱ دلار ترید می شود.

استوارت آلدروتی (Stuart Alderoty )، مشاور عمومی ریپل، در مصاحبه ای با فاکس نیوز گفته است این دستور، نشان دهنده اعتبار استدلال ریپل می باشد.

علاوه بر این، قاضی تورس درخواست برد گارلینگ هاوس، مدیر عامل ریپل و کریس لارسن، یکی از بنیانگذاران آن، برای رد اتهامات فردی SEC علیه آنها را رد کرده است. البته آلدروتی می گوید مطمئن است که اتهامات کمیسیون SEC رد خواهد شد.

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها