|
کدخبر: 257613

هیجان باورنکردی در بازار ارز دیجیتال اتریوم

بعد از این که Ethereum Name Service یا ENS، تعداد ۱۰۰۰۰ دامنه eth. چهار رقمی را از ۰۰۰۰ تا ۹۹۹۹ منتشر کرد، مجموعه توکن غیرقابل تعویض، سر و صدایی در بین سرمایه گذاران NFT، دلالان و علاقه‌مندان به راه انداخت.

با وجود اینکه نام‌های سه و چهار رقمی سال‌ها است که وجود داشته است، تعداد افرادی که برای دامنه‌های ENS ثبت نام کرده‌اند و در هفته گذشته آنها را در بازارهای ثانویه خریداری کرده‌اند، بر حجم معاملات بازار تأثیر قابل‌توجهی داشته است.

به گزارش وبسایت کوین تلگراف، بر اساس داشبورد Dune Analytics ، افزایش فروش ENS در ۲۱ آوریل آغاز شد و تعداد eth. ثبت نام شده از ۲۷۲۱ به ۲۱۱۸۸ افزایش یافته است. در طی هفت روز گذشته، حجم معاملات دامنه های ENS در OpenSea با ۳۳۳۳ درصد افزایش به ۲۶۱۳ اتریوم یا ۷.۳ میلیون دلار در زمان نگارش این مقاله رسیده است. در ۴۸ ساعت گذشته بیشترین معاملات ENS NFT در بازار ثانویه با گران ترین دامنه تا کنون، “۵۵۵.eth”، با قیمت ۵۵ اتریوم یا ۱۵۶۸۲۱ دلار در ۲۸ آوریل به فروش رسیده است.

هر اسم وب ENS یک NFT به حساب می‌آید که مانند هر توکن غیرقابل تعویض دیگری ضرب شده و فروخته می‌شود. این دامنه‌های غیرمتمرکز که به eth. ختم می‌شوند می‌توانند مانند آدرس‌های کیف پول اتریوم، هش‌های رمزنگاری‌شده و نشانی‌های وب سایت عمل کنند. از آنجایی که برنامه‌های غیرمتمرکز، کیف پول‌ها، صرافی‌ها و بازارها به طور فزاینده‌ای از نام‌های کاربری NFT، چه از ENS و چه از رقبایی مانند Unstoppable Domains پشتیبانی می‌کنند، کاربران Web۳ می‌توانند آن را به هویت دیجیتال گره بزنند.

دارندگانی که نام های ENS را از ۰-۹۹۹۹ به دست آورده اند، یک کانال انحصاری Discord به نام ۱۰kClub تشکیل داده اند. در زمان نگارش این مقاله، نزدیک به ۴۰۰۰ دارنده ENS به این باشگاه اجتماعی پیوسته‌اند.

در نتیجه، وب سایت app.ens.domains در هفته گذشته از کار افتاده است و کاربران را به صفحه خطای ۴۰۴ هدایت می کند زیرا وب سایت بر روی سرور یافت نمی شود. در ۲۹ آوریل، تیم ENS چندین بار توییت کرد که در حال کار برای حل این مشکل است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر