|
کدخبر: 255865

این خودرو لاکچری را با دوج کوین و شیبا بخرید

نمایندگی پورشه در شهر تاوسن که تنها مرکز انحصاری فروش محصولات شرکت پورشه در بالتیمور ، بزرگ‌ترین شهر ایالت مریلند است ، در راستای پذیرش دارایی‌های دیجیتال با پلتفرم پرداخت بیت پی (BitPay) همکاری کرده است.

شایان به ذکر است که این نمایندگی که هم خودروهای صفر و هم کارکرده شرکت پورشه را عرضه می کند، درحال حاضر دوج کوین و شیبا اینو، دو میم کوین محبوب بازار، را در کنار سایر رمزارزها از قبیل بیت کوین می‌پذیرد.

درگاه پرداخت بیت‌پی در ماه مارس گذشته (اسفند ۱۳۹۹) در مجموع ۷۶۵۸۳ پرداخت را پردازش کرد. از ژانویه(دی-بهمن)، تراکنش های بیت کوین بیش از نیمی از کل تراکنش های این شرکت را تشکیل می دهد.

در سال ۲۰۱۳، خانواده ای در شهر آستین ،پایتخت ایالت تگزاس پس از فروش پورشه کیمن اس ۲۰۰۷ خود با قیمت ۳۰۰ بیت کوین خبرساز شدند. ارزش این معامله در لحظه انتشار این مطلب ، به ۱۲.۴ میلیون دلار میرسد. از آن زمان به بعد، نمایندگی‌های فروش مختلف خودرو در سراسر جهان از رمزارزها استقبال کردند.

در اوایل این ماه، Dutton Garage، یکی از سرشناس ترین نمایشگاه های فروش خودروهای عجیب و غریب و کمیاب در استرالیا، با همکاری صرافی CoinSpot پذیرش ۳۰ رمرزارز را  آغاز کرد.

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها