|
کدخبر: 254980

۵ روش جدید برای استخراج بیت کوین معرفی شد!

اقتصاد ۵ روش جدید برای استخراج بیت کوین معرفی شد!

استخراج بیت کوین یکی از راه‌های مناسب برای کسب درآمد است. استخراج بیت کوین را می‌توان به عنوان یکی از کارهای پرسود دانست. هرچند خرید بیت کوین و معامله آن بهترین راه برای کسب درآمد از این بازار شناخته می‌شود، اما استخراج بیت کوین، عملی است که همچنان توسط تعداد زیادی از شرکت‌ها و افراد انجام می‌شود. کسب درآمد از طریق استخراج بیت کوین، برخلاف خرید و معامله بیت کوین، نیاز به دانش خاصی ندارد و تنها با مقداری سرمایه اولیه می‌توانید این کار را انجام دهید. روش‌های متعددی برای انجام این کار وجود دارد که در ادامه، به معرفی 5 روش جدید و پرسود برای استخراج بیت کوین خواهیم پرداخت.

استخراج بیت کوین چیست؟

برای آشنایی با روند انجام استخراج، لازم است با ارزهای دیجیتال و انواع آن آشنا شوید. این نوع از ارزها را می‌توان علاوه بر خرید، از راه دیگری نیز به دست آورد. استخراج بیت کوین راهی است که توسط آن می‌توانید مقداری از بیت کوین شبکه را به دست آورید. در این فرایند، باید محاسبات پیچیده را انجام داده و بلوک جدیدی را به شبکه بلاک چین بیت کوین اضافه کنید.

پاداش حل معادلات پیچیده و افزون بلوک جدید برای استخراج کنندگان، بیت کوین جدید خواهد بود. عمل استخراج بیت کوین، به صورت عمومی توسط دستگاه‌های استخراج یا ماینر انجام می‌شود. این دستگاه‌ها وظیفه دارند تا با حل معادلات سخت و تایید تراکنش‌ها، امنیت شبکه را تامین کنند. سختی بالای معادلات باعث شده تا نتوان از سخت افزارهای ساده و محاسبات انسانی استفاده کرد. در فرایند استخراج بیت کوین، سرعت و قدرت پردازشی حرف اول را می‌زند. به همین خاطر نیاز است تا به دستگاه‌ها و سخت افزارهای خاصی مراجعه شود.

البته به خاطر داشته باشید که علاوه بر بیت کوین، ارزهای دیجیتال دیگری را نیز می‌توانید استخراج کنید؛ به طور مثال می‌توانید به جای خرید بیت کوین کش، به استخراج این ارز جدا شده از بیت کوین بپردازید.

آیا می‌توان همه ارزهای دیجیتال را استخراج کرد؟

به طور خلاصه می‌توان گفت که استخراج اکثر ارزها امکان‌پذیر نیست. بایننس کوین به عنوان یکی ارزهای جدید و معروف بازار، امکان استخراج ندارد و تیم بایننس، تمام توکن‌های این ارز را استخراج کرده است. در این صورت، تنها راه برای دریافت این ارز، خرید بایننس کوین خواهد بود.

استخراج بیت کوین با گوشی!

استخراج بیت کوین با گوشی!

اگر با شبکه پیچیده بیت کوین آشنا باشید، مطلع هستید که استخراج بیت کوین نیاز به سخت افزارهای قدرتمند با قدرت پردازشی بالا دارد. هرچند امروزه می‌توانید عمل استخراج بیت کوین را توسط گوشی هوشمند خود انجام دهید. تنها نکته‌ای که در این بین باید در نظر بگیرید، عدم سوددهی چندان زیاد این فرایند است. قدرت سخت افزارها و دستگاه‌های جدید استخراج بیت کوین، به قدری زیاد است که گوشی‌های هوشمند توانایی رقابت با این دستگاه‌ها را ندارند. اگر به جای خرید بیت کوین، تصمیم به استخراج این ارز از طریق گوشی موبایل دارید، می‌توانید از برنامه‌های ماینینگ متعدد مانند MinerGate و Bitcoin Miner استفاده کنید.

استخر استخراج؛ بهترین راه برای سود بیشتر

استخر استخراج بیت کوین، به محیطی گفته می‌شود که تعداد زیادی دستگاه ماینر قدرتمند با یکدیگر ترکیب شده و سعی در حل محاسبات و تکمیل بلوک‌ها دارند. با پیوستن قدرت پردازشی تعداد زیادی از دستگاه‌های استخراج، شانس دریافت جایزه بیت کوین زنجیره نیز افزایش می‌یابد.

برای این کار کافی است تا به یکی از استخرهای استخراج معروف دنیا بپیوندید. البته اگر سرمایه زیادی دارید، می‌توانید با تهیه تجهیزات لازم، اقدام به تاسیس استخر استخراج کنید. تعدادی از استخرهای استخراج، برای دریافت عضو جدید، مبلغی را به صورت درصد ماهیانه دریافت می‌کنند و در عین حال، تعداد زیادی استخر استخراج رایگان نیز وجود دارد. از معروف‌ترین استخرهای استخراج دنیا می‌توان به Antpool، SlushPool و F2 اشاره کرد.

فاست؛ یکی از روش‌های استخراج بیت کوین

شاید در هنگام معامله و خرید بیت کوین کش یا ارزهای دیگر، حوصله شما سر برود. در چنین مواقعی می‌توانید بدون هیچ زحمتی به کسب درآمد از این بازار بپردازید. در این دنیای بزرگ، سایت‌هایی وجود دارند که با هر بار کلیک بر روی دکمه‌های مشخص شده، ارز دیجیتال دریافت کنید.

شاید کلیک بر روی یک دکمه برای دریافت ارز دیجیتال، کار راحتی به نظر برسد، اما ماجرا به اینجا تمام نمی‌شود. مبلغ دریافت شده به ازای هر کلیک، بسیار کم و حداقل موجودی برای دریافت مبلغ در این سایت‌ها زیاد است. بدین ترتیب برای کسب سود نیاز دارید تا ساعات زیادی را صرف کلیک بر روی دکمه مشخص شده کنید.

بازی کن، پول دربیار!

استخراج بیت کوین با Game

شاید دنیای ارز دیجیتال، برای اکثر افراد جالب به نظر برسد. امکان خرید بایننس کوین و تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال یکی از اعمالی است که ذهن شما را به چالش می‌کشد. این روزها، تعداد زیادی بازی موبایل و سیستم‌های شخصی منتشر شده که با صرف مدت زمان کم در آنها می‌توانید به استخراج بیت کوین و دیگر ارزها بپردازید. بسته به مقدار بازی، می‌توانید در انتهای بازه‌های ماهانه مشخص شده، به کسب درآمد بپردازید.

تعداد زیادی بازی برای استخراج بیت کوین وجود دارد که برای کسب درآمد، باید به شانس خود تکیه کنید. این پلتفرم‌ها شامل تعداد زیادی بازی است که برای برنده شدن نیاز به شانس زیادی دارید. کسب درآمد در زمان‌های فراغت از طریق استخراج بیت کوین، یکی از راه‌هایی است که توسط این برنامه‌ها امکان‌پذیر شده است.

از بین تعداد زیادی از بازی‌های موجود برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS، می‌توان به بازی‌های Alien Run، CRYPTO PLANET و CRYPTOPOP اشاره کرد که جزو جذاب‌ترین بازی‌های استخراج بیت کوین محسوب می‌شوند.

زیرمجموعه گیری برای استخراج بیت کوین

راه دیگری که پتلفرم‌ها و سایت‌های خارجی برای استخراج بیت کوین پیشنهاد می‌دهند، زیرمجموعه گیری است. اگر به جای خرید بیت کوین، راه ارزان‌تری را انتخاب کرده‌اید، مجبورید تا مهارت اجتماعی خود را به کار اندازید. این پلتفرم‌ها با معرفی تعداد زیادی از افراد، به شما بیت کوین یا ارزهای دیجیتال دیگر را هدیه می‌دهند.

البته دقت کنید که برای کسب پاداش و استخراج بیت کوین از این روش، ابتدا نیاز است تا تعداد زیادی از افراد، از طریق شما در پلتفرم مربوطه ثبت نام کنند. در ادامه نیز لازم است تا این افراد، در پتلفرم‌ها، جزو کاربران فعال باشند و تنها ایجاد حساب کاربری کافی نیست.

استخراج بیت کوین، انتهای راه نیست!

پس از استخراج بیت کوین یا ارزهای دیگر، نیاز به یک کیف پول مطمئن برای خرید بیت کوین دارید. کیف پولی که از آن استفاده می‌کنید، مستلزم است تا از ارزهای دیجیتال استخراج شده، پشتیبانی کند؛ به طور مثال نمی‌توانید برای خرید بیت کوین کش و یا معامله آن، از کیف پولی استفاده کنید که از آن پشتیبانی نمی‌کند.

به همین منظور، پیشنهاد می‌کنیم از کیف پول من استفاده کنید. کیف پول من، یکی از مطمئن‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال ایرانی است. این کیف پول از تعداد زیادی ارز رایج و معروف دنیا پشتیبانی می‌کند و می‌توانید در محیط امن آن، به خرید بایننس کوین و دیگر ارزهای رایج بپردازید.

 

نویسنده: رپورتاژ
  • آر ام چارتس ارسالی در

    پس از استخراج بیت کوین یا ارزهای دیگر، ن یاز به یک کیف پول مطمئن برای خرید بیت کو ین داریم؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها