|
کدخبر: 253640

خریدار سکه در بازار بیشتر شد / ماجرا چیست؟

در صورتی که امروز دلار بتواند خود را به بالای محدوده ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان برساند، سکه در گام اول در محدوده ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی پیش روی خواهد کرد و پس از آن، آماده ورود به کانال جدید خواهد شد.

اقتصاد خریدار سکه در بازار بیشتر شد / ماجرا چیست؟

امروز سکه امامی ممکن است وارد کانال ۱۳ میلیون تومانی شود. فلز گران بهای داخلی دیروز توانست بالای خط مقاومت ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی قرار بگیرد و همین افزایش موجب شد که انتظارات صعودی در بازار سکه برجسته تر شوند.

ارزش ذاتی سکه امامی در روز شنبه به بالای محدوده ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رفت و با توجه به روند صعودی دلار، این میزان می‌تواند در روز یک شنبه بیشتر شود. بالا رفتن ارزش ذاتی سکه یکی از مهم‌ترین عواملی است که خریداران بیشتری را وارد بازار کرده است.

در صورتی که امروز دلار بتواند خود را به بالای محدوده ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان برساند، سکه در گام اول در محدوده ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی پیش روی خواهد کرد و پس از آن، آماده ورود به کانال جدید خواهد شد. البته دیشب دلار نتوانست بالای محدوده ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان تبیت شود و همین موضوع موجب شد که سکه امامی نیز در بازار پشت خطی از محدوده ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان عقب نشینی کند.

افزایش بهای سکه در بازار بورس کالا

برخی معامله گران عنوان می‌کنند که افزایش بهای سکه در بازار بورس کالا نیز یکی از عواملی است که انتظارات صعودی را در بازار نقدی افزایش داده است. با این حال، تنها کافی است که دلار امروز به زیر محدوده ۲۷ هزار و ۷۰۰ تومان برود، آنگاه احتمال دارد که سکه حتی محدوده ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را از دست بدهد.

منبع: اکوایران

ارسال نظر