|
کدخبر: 253489 رویا رئیسی

کارشناس بازار رمزارز در گفتگو با گسترش نیوز بررسی کرد؛

تلاش ناکام ایرانی ها برای دریافت ارز دیجیتال رایگان

کریمیان کارشناس بازار ارز دیجیتال گفت: کاربران ایرانی به دلیل ضعف در زبان انگلیسی معمولاً نمی‌توانند به خوبی ایردراپ‌ها را شناسایی کنند و حتی برخی موارد با استفاده از نام ایردراپ در دام کلاه‌برداران میافتند.

اقتصاد تلاش ناکام ایرانی ها برای دریافت ارز دیجیتال رایگان

با رونق ارزهای دیجیتال همه ما در فضای مجازی شاهد تبلیغات گسترده  درباره رمز ارز رایگان هستیم. تبلیغاتی که بیشتر مواقع کلاه‌برداری است. البته حرفه‌ای‌ترین راه دریافت ارز دیجیتال رایگان ایردراپ است. پدیدآورندگان رمز ارزهای تازه برای تبلیغ یا معارفه  ارز جدید، بخشی از رمز ارزها را به‌صورت رایگان بین کاربران توزیع می‌کنند. در خصوص این روش گفتگویی با یکی از فعالان ارز دیجیتال داشتیم. در ادامه همراه ما باشید. در ادامه همراه ما باشید.

علیرضا کریمیان کارشناس بازار ارز دیجیتال در گفتگو با گسترش نیوز گفت: ایردراپ در واقع نوعی روش ‌تبلیغاتی است که برای پروژه‌های کریپتوکارنسی با این روش سعی در معرفی پروژه خود به افراد فعال در این زمینه دارند. DYDX DYDX  و uni جز ایردراپ های پر سود بودند که تقریباً مبلغ خوبی به هر واجد شرایط بود پرداخت شد.

علی-رضا-کریمیان

کریمیان ضمن اشاره به خطرات ایرداپ ها اظهار کرد: اگر شما کیف پول خود را به جاهای نا ایمن متصل کنید امکان خالی کردن حسابتان وجود دارد. در نتیجه بهتر است برای دریافت ایردراپ‌ها از یک کیف پولی که مقدار زیادی ارز داخلش نباشد استفاده شود.

ایرانی‌ها گرفتار ایردراپ های کلاه‌برداری می‌شوند

وی افزود: کاربران ایرانی به دلیل ضعف در زبان انگلیسی معمولاً نمی‌توانند به خوبی این ایردراپ‌ها را شناسایی کنند و حتی برخی موارد با استفاده از نام ایردراپ در دام کلاه‌برداران میافتند.

کارشناس بازار ارز دیجیتال در پایان گفت: ایردراپ‌ها برای افراد آماتور و حرفه‌ای کاربرد دارد. افراد حرفه‌ای برای شناخت و تست پروژه‌های جدید معمولاً از ایردراپ استفاده می‌کنند. افراد آماتور نیز برای جمع‌آوری پول و سرمایه اولیه جهت فعالیت در ارزهای دیجیتال از ایردراپ ها استفاده می‌کنند.

تازه‌ترین ایردراپ های بازار ارزهای دیجیتال

در سال ۱۴۰۱ نیز چندین ایردراپ داشتیم که افراد زیادی جذب آنها شدند. این ایردراپ ها از سوی مراجع رسمی ارز دیجیتال معرفی شده‌اند. در ادامه نگاهی به جزئیات این ایردراپ ها خواهیم داشت.

ایردراپ Island Punk

Island Punk بازی مبتنی بر NFT است. در هر مرحله بازی جوایز روزانه دریافت خواهید کرد. هرچه مراحل سخت‌تر شود، جوایز هم بیشتر می‌شود.  

ایردراپ آیلند پانک

توکن آیلندپانک در بین ۱۵۰۰ برنده با قیمت عرضه اولیه صرافی غیرمتمرکز (IDO) (۰.۰۲۶ دلار) توزیع خواهد شد. در نهایت به هر نفر ۲۵۰ توکن تعلق می‌گیرد. کاربران می‌توانند با دعوت دوستان خود به این ایردراپ جوایز مختلفی دریافت کنند. ایردراپ آیلند پانک تا آخر فررودین ماه قابل استفاده است.

نحوه شرکت در ایردراپ بازی Island Punk

کاربران برای شرکت در ایردراپ بازی Island Punk باید وظایف مشخص شده را انجام دهند تا امتیاز کسب کنند. وظایف این ایردراپ شامل دنبال کردن صفحه توئیتر IslandpunkISP ، ریتوئیت کردن پست ایردراپ، عضویت در کانال تلگرامی بازی و آیلندپانک، عضویت در به سرور دیسکورد Island Punk، دعوت دوستان به این بازی و وظایف دیگری می‌شود. نکته مهم در خصوص این ایردراپ داشتن کیف پول بایننس اسمارت است.

ایردراپ Metacloud

Metacloud یک شبکه واقعیت مجازی کاربران می‌توانند اقدام به خرید زمین مجازی متاورس کنند. عضویت در Metacloud و گشت‌وگذار در این متاورس رایگان است. کاربران می‌توانند با خرید عینک‌های واقعیت مجازی، از کنسرت‌ها و رویدادهای مختلف به‌صورت سه‌بعدی لذت ببرند. این متاورس به تازگی برای کاربران خود ایردراپ نیز ارائه کرده است.

ایردراپ متاکلاود

در محیط متاکلاود ۴ رویداد در حال برگزاری است که در این رویدادها توکن رایگان اعطا می‌شود. مجموع این توکن‌ها در ۴ رویداد، ۱۰,۰۰۰ دلار توکن است و ۷۵ نفر برنده خواهند شد. این رویداد از تاریخ ۱۴ فروردین شروع شده است و در تاریخ ۵ اردیبهشت به پایان می‌رسد.

ایردراپ MetaCloud

ارزش این ایردراپ ۲۰۰۰ دلار توکن CLOUD با قیمت عرضه اولیه دکس است. تعداد برندگان این ایردراپ هم ۲۰ نفر است. از ۱۴ فروردین تا ۲۱ فروردین می‌توانید از این ایردراپ استفاده کنید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها