|
کدخبر: 252891

استیبل کوین ها در این کشور پذیرفته شدند

بریتانیا استیبل کوینها را به عنوان شیوه ی پرداخت قانونگذاری می کند.

بریتانیا طرحی مفصل برای تنظیم استیبل کوین‌ها به عنوان شیوه پرداخت‌ همراه با قصد ایجاد یک محیط آزمایشی بلاک چینی به منظور نشان دادن ورود این کشور به مسابقه «مرکز رمزارز» منتشر کرده است.

دولت قصد دارد قانون بانکداری ۲۰۰۹(۱۳۸۸) و قانون خدمات مالی (اصلاحات بانکی) ۲۰۱۳(۱۳۹۲) را اصلاح کند تا برخی پرداخت‌های استیبل کوین را در محدوده نظارتی خود قرار دهد.

جان گلن(John Glen)، وزیر اقتصاد، گفت که بانک انگلستان و سازمان رفتار مالی، یک محیط نظارتی برای آزمایش فناوری دفتر کل توزیع شده (DLT) در بازار مالی و بررسی صدور بدهی های دولتی مانند اوراق قرضه دولتی بریتانیا راه اندازی خواهند کرد.

گلن اضافه کرد که آنها همچنین در اواخر سال جاری رایزنی را در مورد گسترش دامنه تنظیم مقررات برای دارایی های رمزنگاری بیشتر مانند بیت کوین، در حالی که مصرف انرژی در صنعت را در نظر می گیرند، آغاز خواهند کرد.

ضرابخانه سلطنتی در تابستان امسال وظیفه ایجاد توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را بر عهده گرفته است، اما جزئیات آن به اطلاع عموم نرسیده است.

آخرین گزارش جمینای نشان می‌دهد که از هر پنج بزرگسال (۱۸ درصد) یک نفر از بزرگسالان بریتانیایی صاحب ارزهای دیجیتال هستند که تقریباً نیمی از آن‌ها (۴۵ درصد) در سال گذشته به سرمایه‌گذاران این طبقه دارایی تبدیل شده اند.

 

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها