|
کدخبر: 252674

این ارز دیجیتال را از دست ندهید

رمزارز محبوب AAVE که یکی از آلت‌ کوین‌های برتر بازار رمزارزها است؛ در طی هفته گذشته و علیرغم ریزش قیمتی اخیر بیت کوین کاملا صعودی بوده است!

به گزارش سایت یوتودِی، علیرغم ریزش قیمتی ۸ درصدی بیت کوین در چند روز گذشته، رمزارز AAVE جزو آلت کوین‌هایی بود که توانست روند قیمتی صعودی خود را حفظ کند!

در طی رشد قیمتی بیت کوین در هفته گذشته، اکثر آلت‌ کوین‌های بازار نیز روندی صعودی را تجربه کرند و توانستند رشد‌های چند ده درصدی را به ثبت برسانند.

برخلاف انتظارات، اما بیت کوین نتوانست محدوده مقاومتی ۴۸ هزار دلار را رد کند و با اصلاحی سنگین مواجه شد.

عموما زمانی که قیمت پادشاه رمزارزها یعنی بیت کوین کاهش می‌یابد؛ دیگر آلت کوین‌های بازار نیز از این روند پیروی می‌کنند و به سمت پایین حرکت می‌کنند. اما این‌بار همه‌چیز مانند گذشته نبود!

هفته گذشته و پس از آن که بیت کوین نتوانست محدوده ۴۸۲۰۰ دلار را رد کند، تا محدوده ۴۴۶۰۰ دلار ریزش کرد.

با وجود ریزش قیمت بیت کوین، بعضی آلت‌کوین‌ها درحال صعود بودند و تعدادی از آن‌ها نیز در یک روند قیمتی خنثی حرکت کردند.

البته عده‌ای از تحلیلگران بازار رمزارزها این مسئله را به کاهش تسلط بیت کوین مرتبط می‌دانند.

آقای پیتر شف (Peter Schiff) که یک منتقد سرسخت بیت کوین است، اعلام کرد که افزایش اخیر قیمت بیت کوین نمی‌تواند دلیلی بر ادامه روند صعودی آن باشد!

او ادامه داد که نمی‌توان به دلیل افزایش قیمت کالاها و خدمات، انتظار رشد قیمت بیت کوین را داشت! به یاد داشته باشید که بیت کوین درسال گذشته حدود ۲۰ درصد افت داشت!

علیرغم تمام این صحبت‌ها، به نظر می‌رسد که شرایط برای آلت کوین‌ها خوب است و کاهش تسلط بیت کوین (BTC Dominance) نیز کمکی دو برابری به رشد قیمت آن‌ها می‌کند!

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها