|
کدخبر: 252887

رونمایی از خودپرداز رمزارز شیبا

شرکت بیت کوین آو اَمِریکا ،شیبا اینو را در دستگاه های خودپرداز رمزارزی خود پشتیبانی می کند.

بنا بر بیانیه مطبوعاتی روز دوشنبه، بیت کوین آو اَمِریکا (Bitcoin of America)  شرکت ارائه دهنده خودپردازهای رمزارزی ، رمزارز شیبا اینو (SHIB) را به فهرست رمزارزهای مورد پذیرش خود افزود.

این خودپردازها امکان خرید و فروش بیت کوین و همچنین چندین آلتکوین از قبیل دوج کوین را فراهم می کنند.

بر اساس گزارشات پیشین رسانه U.Today ، بیت کوین آو اَمِریکا ماه گذشته پشتیبانی از بزرگترین میم کوین جهان ، دوج کوین را آغاز کرد که در اثر آن ، قیمت این میم کوین افزایش قابل توجهی را تجربه کرد.

در لحظه انتشار این خبر، شیبا اینو علیرغم این خبر تغییر چندانی را به همراه نداشته است.رقیب دوج کوین در حال حاضر ۷۰.۰۱ درصد با رکورد تاریخی خود فاصله دارد و در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۰۰۲۶۷۱ دلار در صرافی بایننس معامله می شود.

دستگاه های خودپرداز رمزارزی مشابه دستگاه های خودپرداز عادی هستند. آنها معمولاً کارمزدهای دو رقمی دریافت می کنند که به طور قابل توجهی بالاتر از صرافی های رمزارزی است.

شرکت بیت کوین آو اَمِریکا سال گذشته از یک کیوسک جهانی رونمایی کرد که قابلیت های خودپرداز رمزارزی و سنتی را ارائه میکرد. این کیوسک های جهانی به کاربران امکان خریداری رمزارز از طریق پرداخت با کارت اعتباری را فراهم می کند.

براساس جدیدترین داده ها ، شرکت بیت کوین آو امریکا دارای ۱۸۴۱ دستگاه خودپرداز است که در سراسر ایالات متحده مستقر هستند.

انتظار می رود افزودن شیبا اینو منجر به افزایش میزان پذیرش این میم کوین شود. ماه گذشته، این توکن به فهرست رمزارزهای مورد پذیرش شرکت سینماهای زنجیره‌ای AMC اضافه شد.

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها