|
کدخبر: 251348

خبر نگران کننده درباره وضعیت آینده ایران

ناسا به تازگی گزارش جدیدی را در خصوص پیامدهای گرم شدن زمین منتشر کرد و در آن هشدار داد بسیاری از کشورها از جمله ایران تا ۳۰ سال دیگر غیر قابل سکونت خواهند شد.

دانشمندان طی سال‌های اخیر به شکل جدی نسبت به پیامدهای گرم شدن زمین هشدار دادند؛ پیامدهایی که می‌تواند شرایط زندگی در سراسر این سیاره را دگرگون سازد و برای انسان‌ها خسارت‌های مالی و جانی شدیدی را به همراه داشته باشد.

طبق گفته دانشمندان بالا آمدن سطح آب دریاها، غرق شدن شهرهای ساحلی، خشکسالی و کمبود غذا جزو مهم‌ترین پیامدهای گرمایش زمین محسوب می‌شوند. در همین راستا ناسا به تازگی با انتشار گزارش جدیدی هشدار داد عدم انجام اقدامات فوری برای جلوگیری از گرم شدن زمین باعث نابودی بسیاری از کشورها خواهد شد.

سازمان فضانوردی آمریکا (ناسا) به تازگی گزارشی را در مورد پیامدهای گرم شدن زمین منتشر کرد و هشدار داد با افزایش دمای زمین تا سال ۲۰۵۰ میلادی بسیاری از مناطق جنوب آسیا از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس نظیر ایران، کویت و عمان به همراه کشورهای حاشیه دریای سرخ مانند یمن، سومالی، اتیوپی، سودان، عربستان و مصر غیرقابل سکونت خواهند شد.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است برخی از ایالت‌های آمریکا مانند آیووا، میزوری، آرکانساس نیز تا سال ۲۰۷۰ میلادی دیگر قابل زندگی نخواهد بود. ناسا در این گزارش از تمام کشورها خواست با انجام اقدامات فوری مانع افزایش دمای سیاره زمین شوند تا پیامدهای بسیار خطرناک آن زندگی بسیاری از انسان‌ها را به نابودی نکشاند.

 

منبع: ایسنا
  • ناشناس ارسالی در

    خیلی خوب

  • مملکت بی درو پیکر ارسالی در

    44سال پیش نگران کننده نبود چون نفت ملی بود ولی العان نفت هم سرماییه بعضی ها شده
    نتنها نفت بلکه تمام سرمایه های غیره نفتی ایران را عده خواصی از این سرمایه استفاده میکنند نگران کننده نبود ونیست نگران کننده کردند یک مشت مسئول دوزاری

  • جشعفر ارسالی در

    ناسا یه سازمان دروغ گوی آمریکایی روسی وی هودی است که با دروغ هاش مردمو سرگرم میکن ه .
    وبه هیچ خدایی بنده نیستن

  • ناشناس ارسالی در

    نیم قرن پیش می گفتند بیست سال دیگر نفت خ ام تمام می شود الان می گویند هزار سال دی گر تمام نمی شود ازاین حرفه‌ای مفت زیاد م ی گویند باور نکنید

  • کارگر همیشه گرسنه ارسالی در

    خوش خبر باشید

  • حیدری ارسالی در

    اگر این چرندیات درست باشه پس چرا آمریکا داره برای مذاکره با ایران له له میزنه

  • یک معلم ازکاشان ارسالی در

    سلام ،سال نومبارک ،با این حساب فاتحه کشو رهای اسلامی ومسلمان خواندس .

  • ناشناس ارسالی در

    ما که همیشه نگران زیستیم وای بحال راحت ز یستن برای ما خبری خوش است

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها