|
کدخبر: 251247

مگر می‌شود عاشق این خودرو نشد؟

بهترین راه برای استفاده از دوربین جدید تصویربرداری از خودرویی خاص همچون بی‌ام‌و M4 G82 موردبحث ماست.

اقتصاد

وویشنیز مدیا که در کار عکاسی و فیلم‌برداری از خودروهاست اخیراً با این کوپه خوش‌ترکیب باواریایی همراه شده است. خودروی موردبحث اگرچه برخی تغییرات را تجربه کرده است اما در این امر زیاده‌روی نشده است زیرا بهبودهای ظاهری آن به خوبی با کلیت بدنه هماهنگ شده‌اند.

M4 G82 موردبحث در ابتدا دارای بدنه‌ای با رنگ سفید آلپاین بوده است اما هم‌اکنون دارای پوشش آبی لاگوناست. شما همچنین می‌توانید متوجه رینگ‌های ۲۰ اینچی BBS به همراه کاپ‌های مرکزی سفید شوید. سیستم تعلیق قابل تنظیم KW نیز یکی دیگر از تغییرات این خودرو محسوب می‌شود. رینگ‌های BBS نیز با لاستیک‌های پهن تویو همراه شده‌اند.

بی-ام-و-تیونینگ۱

فیلم‌بردار به خوبی توانسته است عناصر فیبر کربنی این خودرو همچون اسپویلر لبه‌ای جلو و رکاب‌های جانبی جدید را به نمایش بگذارد. کیت بدنه این خودرو همچنین شامل دیفیوزر و اسپویلر لبه صندوق‌عقب است. دیگر خبری از صندلی‌های عقب در M4 نیست و بجای آن یک رول کیج نصب شده است. دیگر بهبود این خودرو به حذف سیستم اگزوز استاندارد و نصب نمونه‌ای هوشمند مربوط می‌شود.

این M4 G82 به خوبی رخ‌نمایی می‌کند زیرا با ارتفاع پایین خود در خیابان‌های سیاتل حرکت می‌کند. رول کیج سفید رنگ که از شیشه عقب دیده می‌شود بر جذابیت‌های خودرو افزوده است. صدای تولیدی نیز با ظاهر اسپرت خودرو به خوبی ترکیب شده است. وجود گیربکس دستی نیز یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب M4 است. علیرغم اعمال تغییرات فراوان از شنیدن اینکه خودرو کارکرد بسیار کمی دارد سورپرایز خواهید شد. در واقع کارکرد این خودرو زیر ۸ هزار کیلومتر است.

 

منبع: پدال

ارسال نظر