|
کدخبر: 242355

تولید ب‌ ام و با پوست ماهی! + تصاویر

اگر در بالاترین سطح ممکن به خریداری خودرو بپردازید، دستی باز برای انتخاب آپشن‌ها و گزینه‌های متعدد دارید. برای نمونه، ب‌ام‌و برای سدان لوکس خود یعنی سری ۷، گزینه‌های جالبی را قرار داده است. افرادی که به خرید ب‌ام‌و‌های لوکس می‌پردازند و قصد دارند خودروشان بیش‌ازپیش مجلل شود، می‌توانند خودروی خود را به‌شکلی منحصربه‌فرد شخصی‌سازی کنند.

اقتصاد تولید ب‌ ام و با پوست ماهی! + تصاویر

آقای «فرانک ون میل»، مدیرعامل جدید زیربرند M، درباره این موضوع توضیحات جالبی می‌دهد. او در مصاحبه با مجله اتوویک، بیان کرد که یکی از خریداران سری ۷، درخواستی عجیب داشته است. این خریدار خواسته تا تمام بخش‌های کرومی خودرواش با نقره جایگزین شوند. یک خریدار ثروتمند دیگر که در صنعت ماهی‌گیری در کشورهای اسکاندیوناوی مشغول به فعالیت است، خواسته تا فضای داخلی کابین با پوست ماهی تزیین شود.

ماهی-خودرو۱

در مصاحبه‌ای دیگر، زمانی که از ون میل درباره نهایت قدم‌های ب‌ام‌و در بازار خودروهای لوکس پرسیدند، او این‌گونه پاسخ داده است که گویا دو خودرو یادشده، خاص‌ترین سری ۷ موجود روی سیاره نیستند؛ یک خریدار مرموز این خودرو سدان لوکس را با الماس روی در سفارش داده است. ون میل می‌افزاید:

پس از سال ۲۰۲۰، بسیاری از خریداران تمایل بالایی برای صحبت کردن با ما داشتند. آن‌ها می‌خواستند پس از گذر از دوره سخت همه‌گیری کرونا به خود هدیه بدهند.

ماهی-خودرو۳

همانطور که همه می‌دانیم، اصلی‌ترین بخش یک خودروی مجلل صندلی‌های عقب آن است. ون میل می‌گوید که صندلی‌های عقب برای هر مشتری سری ۷ متفاوت است. این ظرافت نه‌تنها در تولید سری ۷، بلکه در تولید شاسی‌بلندهای لوکس ب‌ام‌و نیز اعمال می‌شود. در نتیجه این سیاست تولیدی و همکاری این شرکت با برلیانس در چین، آن‌ها به تولید ب‌ام‌وهای سری X با فاصله محوری بلند نیز روی آوردند.

 

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها