|
کدخبر: 251170

پیش بینی وحشتناک درباره سقوط قیمت بیت کوین

بیت کوین یک روند اصلاح نزولی را در زیر سطح ۴۱۲۰۰ دلار آغاز کرده است. بدین ترتیب ارزش این ارز دیجیتال بالاتر از سطح حمایتی ۴۰ هزار دلار باقی مانده است تا امید به افزایش قیمت مجدد همچنان زنده باشد.

قیمت BTC در حال حاضر زیر ۴۱۴۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود. یک مثلث انقباض کلیدی با مقاومت نزدیک به ۴۱۴۰۰ دلار BTC/USD شکل گرفته است. برای افزایش قیمت مجدد، نمودار باید بتواند سطح ۴۰ هزار دلار را حفظ کند.

قیمت بیت کوین دوباره افزایش می‌یابد؟

قیمت بیت کوین پس از این که نتوانست سطح مقاومتی ۴۲۵۰۰ دلار را بشکند، یک روند اصلاح نزولی را آغاز کرد. ارزش BTC به زیر سطح ۴۲ هزار دلار سقوط کرد تا به سمت منطقه نزولی کوتاه مدت حرکت کند.

در حال حاضر یک حرکت واضح به ناحیه پایین‌تر از سطح حمایتی ۴۱۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته مشاهده می‌شود. این روند کاهشی تا زیر سطح حمایتی ۴۱۲۰۰ دلار ادامه پیدا کرد. در نهایت نمودار سطح ۵۰ درصدی اصلاح فیبوناچی برای افزایش قیمت از ۳۸۸۰۸ به کمتر از ۴۲۳۶۸ دلار را آزمایش کرد.Bitcoin Moves Below ۱۰۰ SMA

گاوها در بالای سطح حمایتی ۴۰۵۰۰ دلار کار را در دست گرفتند. همچنین یک مثلث انقباض کلیدی با مقاومت نزدیک به ۴۱۴۰۰ دلار در نمودار ساعتی BTC/USD تشکیل شده است.

در روند صعودی قیمت در نزدیکی سطح ۴۱۴۰۰ دلار و با یک سطح مقاومتی روبرو است. میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته نیز نزدیک به مقاومت ۴۱۴۰۰ دلار تشکیل خواهد شد. مقاومت اصلی بعدی می‌تواند نزدیک به منطقه ۴۱۵۰۰ دلار باشد. عبور از این سدهای مقاومتی و نزدیک شدن به بالای سطح ۴۱۵۰۰ دلار ممکن است شروع یک افزایش قیمت پایدار باشد.

در صورتی که این روند شکل بگیرید، ممکن قیمت تا سطح ۴۲ هزار دلار نیز افزایش پیدا کند. صعودهای بیشتر هم رسیدن به منطقه کلیدی ۴۲۵۰۰ دلار را در کوتاه‌مدت ممکن خواهند کرد.

بیت کوین به افت قیمت ادامه خواهد داد؟

اگر بیت کوین نتواند از منطقه مقاومتی ۴۱۵۰۰ دلاری عبور کند، ممکن است به حرکت نزولی خود ادامه دهد. اولین حمایت فوری در مسیر نزولی نزدیک به سطح ۴۰۸۰۰ دلار است.

حمایت عمده بعدی نزدیک به سطح ۴۰۵۰۰ دلار دیده می‌شود و پشتیبانی اصلی در نزدیکی منطقه ۴۰ هزار دلار خواهد بود. این ناحیه نزدیک به سطح ۶۱.۸ درصدی اصلاح فیبوناچی برای افزایش کلیدی از ۳۸۸۰۸ به بالاتر از ۴۲۳۶۸ دلار است. ادامه روند نزولی و شکست سطح حمایتی ۴۰ هزار دلار احتمالا قیمت را به سمت ۳۸۸۰۰ دلار حرکت دهد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها