|
کدخبر: 214259

قیمت بیت کوین منفجر خواهد شد؟

چند وقتی است که بیت‌کوین از سقف تاریخی خود اصلاح کرده و در محدوده ۶۰ تا ۶۲ هزار دلار معامله می‌شود. آیا این ارز برای رشد آماده شده است؟

دیروز بعد از ظهر بیت‌کوین از محدوده ۶۳ هزار دلار تا حمایت ۶۱/۵ هزار دلار ریزش کرد و در همین محدوده معامله می‌شود.

حالا بیت‌کوین در نمودار ۴ ساعته در محدوده میانگین متحرک نمایی ۵۵ روزه خود قرار دارد و به نظر بسیاری از کارشناسان محدوده ۶۰ تا ۶۱ هزار دلار می‌تواند ناحیه حمایتی معتبری باشد اما بیت‌کوین برای رشد باید تلاش کند تا قیمت را به بالای ۶۴ هزار دلار بازگرداند.

اندیکاتور مکدی در نمودار ۴ ساعته در محدوده قیمتی ۶۲ هزار دلار سیگنال فروش صادر کرده و شاخص مقاومت نسبی روی عدد ۴۴ قرار دارد.

MFI روی عدد ۲۰ قرار دارد و در حال ورود به محدوده اشباع  فروش است و این می‌تواند سیگنالی منفی برای بازار مبنی بر خروج پول از بیت‌کوین باشد.

دامیننس بیت‌کوین هم در محدوده ۴۲ درصد قرار دارد و از زمان شروع روند صعودی کاهش زیادی داشته است.

اندیکاتور بولنگرباند هم در محدوده ۶۳ هزار دلار سیگنال فروش صادر کرده بود اما حالا کندل‌ها در کف این اندیکاتور قرار دارند.

به عقیده برخی از کارشناسان هدف یعدی بیت‌کوین از منظر فیبوناچی محدوده ۸۰ هزار دلار است و اگر بیت‌کوین بتواند سقف تاریخی خود را پشت سر بگذارد دیگر مقاومتی از لحاظ تکنیکالی روی نمودار ندارد.

در حال حاضر بیت‌کوین یک مقاومت در محدوده ۶۲ تا ۶۳ هزار دلار دارد و به عقیده بسیاری از کارشناسان خرس‌ها سعی دارند قیمت بیت‌کوین تا پایان روز جمعه زیر محدوده ۶۲ هزار دلار بماند. چون با تثبیت قیمت زیر ۶۲ هزار دلار بسیاری از قراردادهای آتی که روز جمعه سررسید دارند باطل می‌شود و بسیاری از بزرگان بازار از این موضوع سود می‌برند.

به عقیده کارشناسان تصویب صندوق SPOT بیت‌کوین می‌تواند سیگنال مثبتی برای بازار باشد همچنین بازار منتظر سیاست‌های ضدانبساطی دولت آمریکاست و به نظر می‌رسد پول‌پاشی فدرال رزرو و چاپ پول آمریکا به نزدیک شدن به پایان واکسیناسون کرونا به اتمام برسد و فعلا بازار منتظر است.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها