|
کدخبر: 251003

اسنپ آمریکایی به کارمندان خود چقدر حقوق می دهد؟

شرکت اسنپ که مالک اسنپ چت است، برای پشتیبانی از بلندپروازیهای رو به رشد خود در حوزه هایی مانند واقعیت افزوده و ویدیوی کوتاه، کارمندانش بیشتری را استخدام می کند.

این استخدام کارمندان جدید پس از یک سال پر فراز و نشیب برای اسنپ صورت می گیرد. تبلیغات کنندگان جدید اوایل سال ۲۰۲۱ به پلتفرم Gen-Z سرازیر شدند اما ارزش سهام اسنپ اندکی بعد به دلیل مشکلات زنجیره تامین و چالشهای تبلیغات ناشی از تغییر سیاستهای ردیابی کاربران در iOS اپل، ریزش کرد.

درآمد اسنپ سال میلادی گذشته بر مبنای سالانه ۶۴ درصد رشد کرد و شمار کاربران روزانه فعال اسنپ چت که محصول اصلی اسنپ است، در سه ماهه چهارم به ۳۱۹ میلیون نفر افزایش یافت که ۲۰ درصد بالاتر از سال ۲۰۲۰ بود. اسنپ همچنین در سال ۲۰۲۱ شمار کارکنانش را به حدود ۵۶۶۱ نفر در سراسر جهان افزایش داد که ۴۷ درصد بالاتر از سال ۲۰۲۰ بود.

بررسی آمار وزارت کار آمریکا توسط بیزنس اینسایدر نشان می دهد اسنپ در فاصله اکتبر سال ۲۰۲۰ تا دسامبر سال ۲۰۲۱ به برخی از کارمندانش در آمریکا بین ۵۰ هزار و ۳۱۵ دلار تا ۵۰۰ هزار دلار در سال برای مشاغل مختلف پرداخت کرد و حتی به یک نفر ۱.۹۵ میلیون دلار داد. میانگین حقوق سالانه در اسنپ ۱۵۷ هزار دلار است.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، اسنپ اعلام کرده که متعهد است به همه کارمندانش یک دستمزد قابل معاش بپردازد که به یکپارچگی کار و زندگی سالم و اقتصاد محلی که در آن کار می‌کنند، کمک کند. این شرکت به افرادی که تازه استخدام می شوند، حداقل ۱۵ هزار دلار غیرنقدی عرضه می کند و پایه نرخ حقوق سالانه برای کارمندان در دفتر مرکزی خود در سانتا مونیکا را ۷۰ هزار دلار اعلام کرده است.

منبع: ايسنا

ارسال نظر