|
کدخبر: 250997

اقدام ویژه وزارت کار برای حمایت از تعاونی ‌ها

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از تعاونی‌ها تخصیص داده شده و برای صادرات محصولات تولیدی تعاونی‌ها نیز اقدامات موثری صورت گرفته است.

اقتصاد اقدام ویژه وزارت کار برای حمایت از تعاونی ‌ها

حجت الله عبدالملکی روز یکشنبه در آیین افتتاح کارخانه شیرخشک بروجرد افزود: در زمینه بهبود فضای کسب کار بیش از ۶۰۰ مجوز صادر شده و مانعی برای صدور مجوز وجود ندارد.

وی اظهار داشت: در این راستا همچنین برای ۱۵۹ رشته دیگر ظرف سه روز مجوزها صادر می شود.

عبدالملکی افزود: از ۲۸ بهمن تا ۲۸ اسفند بیش از ۲۷ هزار مجوز برای مردم صادر شده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۲ هزار و ۶۰۰ مورد بوده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: صدور مجوز در آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای آزاد نیز ۶ ماه طول می کشید و تخلفاتی نیز صورت می گرفت و ضرر و زیان‌های بسیاری به مردم وارد می داشتند که الان  در مدت سه روز مجوز صادر می شود.

عبدالملکی اظهار داشت: صدور پنج هزار مجوز برای آموزشگاه‌های آزاد از آبان ماه تا کنون از دیگر اقدامات انجام شده در راستای رفاه مردم است.

وی گفت: استفاده از نخبگان در ظرفیت های تولید راهبرد اصلی وزارتخانه است و برای ۳۵۰ رشته شغلی مجوزها برداشته شد.

گفتنی است حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز یکشنبه برای شرکت در آیین افتتاح کارخانه شیرخشک و بازدید از طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی وارد بروجرد شد.

فاز اول کارخانه شیر خشک، از زنجیره تولید محصولات لبنی توسط شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی کشور احداث شده است.

عملیات اجرایی احداث کارخانه شیرخشک بروجرد سال ۱۳۹۸ در مساحت ۱۵ هکتار آغاز شده که حجم سرمایه گذاری فاز اول آن حدود یک هزارو ۹۱۰ میلیارد ریال است و برای ۵۰ نفر به صورت مستقیم در فاز اول فرصت شغلی ایجاد می شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان، سرپرست فرمانداری بروجرد و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در این سفر همراهی می‌کنند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها