|
کدخبر: 250069

​استیبل کوین ها در روزهای جنگی رشد کردند؟

آمارهای ماهانه نشان می دهد که بزرگترین استیبل کوین از نظر ارزش بازار، تتر (USDT)، در این ماه ۲ درصد افزایش یافته است زیرا ارزش آن از مرز ۸۰ میلیارد دلار عبور کرده است.

تتر در مقایسه با بقیه استیبل کوین‌ها در اقتصاد کریپتو بسیار بزرگ تر است، زیرا ارزش آن ۴۲.۷۸ درصد از ۱۸۷ میلیارد دلار اقتصاد استیبل‌کوین امروزی را تشکیل می‌دهد.

علاوه بر این، ارزش بازار ۸۰ میلیارد دلاری تتر معادل ۴.۴۶ درصد از کل ۱.۸۳ تریلیون دلار اقتصاد کریپتو است. دومین استیبل کوین بزرگ از نظر ارزش بازار، سکه USD (USDC) در ماه گذشته تنها ۰.۳ درصد افزایش یافته است.

USDC امروز دارای ارزش بازاری حدود ۵۲.۳ میلیارد دلار است که معادل ۲.۹۲٪ از اقتصاد کریپتو و ۲۷.۹۶٪ از اقتصاد استیبل کوین ها است. آمار ۱۴ مارس ۲۰۲۲ (۲۴ اسفند) نشان می دهد که ارزش بازار USDC و USDT، در مجموع معادل بیش از ۷۰ درصد کل اقتصاد استیبل کوین ها است.

بالاترین دارایی هایی که با تتر (USDT) مبادله می شوند، دلار آمریکا با ۴۲.۱۶ درصد از سهم امروز و لیر ترکیه (TRY) با ۱۷.۴۱ درصد از معاملات تتر است. پس از TRY، یورو، WBNB و HUSD قرار دارند.

USDN، UST، و FRAX رکورد افزایش صدور ۳۰ ​​روزه استیبل کوین ها، یعنی ۱۰ درصد از ارزش خالص کل اقتصاد رمزنگاری را به دست می آورند. در حالی که USDT و USDC هیچ افزایش قابل توجهی در ماه گذشته مشاهده نکردند، UST، FRAX و USDN شاهد افزایش نرخ انتشار ۳۰ روزه خود بودند. UST Terra ۲۹.۸٪ افزایش یافت و امروز، استیبل کوین دارای ارزش بازاری در حدود ۱۴.۷ میلیارد دلار در زمان نگارش این خبر است.

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها