|
کدخبر: 249316

رشد ۱۲۰۰ درصدی ان اف تی معروف

فروش مجموعه NFT کریپتوپانک ۱۲۰۰ درصد افزایش یافت.

همانطور که قبلاً در گزارش ها خواندید، لاروا لبز (Larva Labs) با اعلام خبر فروش IP پروژه محبوب کریپتوپانک به Yuga Labs دنیای NFT را در شوک فرو برد. نکته مهمی که اکنون توجه فعالان این بازار را به خود جلب کرده است این است که پس از انتشار این خبر، فروش مجموعه کریپتوپانک (CryptoPunks) به یکباره شاهد جهشی چشمگیر بود.

طبق داده‌های CryptoSlam، فروش این مجموعه NFT مبتنی بر اتریوم در بازار ثانویه اخیراً بالغ بر ۱۸.۸ میلیون دلار بوده است که نشان دهنده افزایش ۱۲۱۹ درصدی نسبت به ۲۴ ساعت قبل می باشد.

علاوه بر افزایش حجم فروش، قیمت کف یا ارزان‌ترین NFT موجود در این پروژه در این مدت ۱۱ درصد افزایش یافته و به قیمت فعلی بیش از ۷۵ واحد اتر با ارزش تقریبی ۱۹۵۰۰۰ دلار رسیده است.

افزون بر این، لاروا لبز IP پروژه Meebits NFT خود را نیز به عنوان بخشی از این معامله به Yuga Labs فروخت. در پی این اقدام، فروش Meebits نیز افزایش یافت و به ۱۸.۵ میلیون دلار رسید که نشان دهنده افزایش ۵۲۹ درصدی نسبت به دوره قبلی است. کف قیمت Meebits نیز اکنون ۳۲ درصد افزایش یافته و به حدود ۵.۶ اتر یا ۱۴۵۰۰ دلار رسیده است.

علاوه بر این، جدیدترین قطعه مجموعه Mutant Ape Yacht Club در ۲۴ ساعت گذشته ۴.۵ میلیون دلار فروش داشته است که نشان دهنده افزایش ۷۹ درصدی در بازه روزانه است.

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها