|
کدخبر: 249118

​جنگ اعتماد به رمزارزها را تخریب کرد

طی یک ماه گذشته، دارایی‌های با ریسک بالا مانند سهام، رمزارزها و کالاها نوسانات قیمتی شدیدی را تجربه کردند که نشان‌دهنده عدم اطمینان بالا در میان سرمایه‌گذاران است.

پس از این‌که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه از مثبت بودن مذاکرات خبر داد، قیمت بیت کوین یک رشد ۷ درصدی را تجربه کرد. با این حال، با تشدید دوباره جنگ بین روسیه و اوکراین، این رالی صعودی کوتاه‌مدت بود.

سرکوب‌های نظارتی در بازار کریپتو نیز به افزایش احساسات منفی در میان ‌معامله‌گران کمک کرده است. به گزارش رویترز، چندین شرکت رمزارزی مستقر در امارات متحده عربی با سیل درخواست‌های مشتریان روسی برای نقد کردن میلیاردها دلار دارایی دیجیتال مواجه شده‌اند. همچنین کاخ سفید و گروه ۷، تحریم‌های جدیدی را علیه روسیه اعلام و تصریح کرده‌اند که دستورالعمل استفاده از رمزارز برای فرار از تحریم‌ها به‌زودی منتشر خواهد شد.

به گفته تحلیلگران، تا زمانی که آتش‌بس پایداری در اوکراین اتفاق نیفتد، عدم اطمینان در میان معامله‌گران همچنان وجود خواهد داشت. در مقابل، در صورت تسهیل شرایط مربوط به جنگ، انتظار می‌رود بازار سهام روند رو به ‎رشدی بگیرد. در این صورت، با توجه به همبستگی بالای بین بازارهای سهام و کریپتو، بیت کوین و سایر رمزارزها نیز مسیر بازیابی سهام را دنبال خواهند کرد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها