|
کدخبر: 249295

​ارز دیجیتال تازه وارد رقیب اتریوم شد

طی هفته گذشته، افزایش قیمت توکن LUNA باعث شد این دارایی با پشت سر گذاشتن اتریوم، به دومین ارز دیجیتال استیک شده به لحاظ کل ارزش قفل شده (TVL) تبدیل شود.

داده های پلتفرم Staking Rewards ، حاکی از آن است که پروژه رمزنگاری ترا (Terra) اکنون بیش از ۲۲۶۳۲۵ سپرده گذار دارد که ۲۹.۵ میلیارد دلار از توکن‌های LUNA استیک شده را در اختیار دارند. این درحالی است که کل اترهای قفل شده ۵۴۷۶۸ سپرده گذار اتریوم اکنون به بیش از ۲۸ میلیارد دلار می رسد.

در حال حاضر، بلاکچین LUNA به طور متوسط ​​۶.۶۲% از سرمایه استیک شده را به عنوان سود سالانه به کاربران پاداش می‌دهد. این رقم در شبکه اتریوم ۴.۸۱٪ است. ناگفته نماند که در میان ۱۰ ارز رمزنگاری شده برتر بازار، پروژه پولکادات (DOT) با میانگین سود سالانه ​​۱۳.۹۲٪ بیشترین پاداش را ارائه می دهد.

در حالی که پلتفرم استیکینگ Staking Rewards، روز سه شنبه بر پیروزی LUNA بر ETH تاکید کرد، داده‌های DefiLlama، همچنان اتریوم را با سرمایه ۱۱۱.۴ میلیارد دلار به لحاظ کل ارزش قفل شده بالاتر از رقبای خود می داند.

گفتنی است که طی یک ماه گذشته، قیمت LUNA حدود ۷۸.۴ درصد افزایش یافته و در حال حاضر با قیمت ۸۹ دلار معامله می شود و ارزش بازار آن ۳۴.۵ میلیارد دلار است.

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها