|
کدخبر: 244337

بیت کوین کمتر از ۳۵ هزار دلار می شود؟

بیت کوین موفق نشد سطوح بالاتر از مقاومت ۳۹۵۰۰ و ۴۰۰۰۰ دلار را بازیابد. به این ترتیب، بالاترین سطح قیمت روزانه آن در حدود ۳۹۴۹۰ دلار شکل گرفت و قیمت شروع به کاهش کرد. این روند نزولی، منجر شد بعد از شکست سطوح حمایتی ۳۸۸۰۰ و ۳۸۰۰۰ دلار، قیمت به زیر سطح ۳۷۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ برسد.

بیت کوین تلاش کرد بالاتر از مقاومت ۳۸۸۰۰ دلاری یک روند اصلاح صعودی را آغاز کند ولی موفق نشد سطوح بالاتر از مقاومت ۳۹۵۰۰ و ۴۰۰۰۰ دلار را بازیابد. به این ترتیب، بالاترین سطح قیمت روزانه آن در حدود ۳۹۴۹۰ دلار شکل گرفت و قیمت شروع به کاهش کرد. این روند نزولی، منجر شد بعد از شکست سطوح حمایتی ۳۸۸۰۰ و ۳۸۰۰۰ دلار، قیمت به زیر سطح ۳۷۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ برسد.

در حال حاضر، بیت کوین در محدود ۳۶۷۴۲ دلار در حال تحکیم است. در روند صعودی، نزدیک ترین مقاومت نزدیک به تراز ۳۷۴۲۰ دلار پیش روی خریداران قرار می گیرد که در نزدیکی سطح فیبوی اصلاحی ۲۳.۶% حرکت نزولی ۳۹۴۹۰ دلار به ۳۶۷۸۲ دلار واقع است. مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به سطح ۳۸۲۰۰ دلار قرار دارد. یک خط روند نزولی اصلی نیز با مقاومتی نزدیک به ۳۸۸۵۰ دلار در نمودار ساعتی جفت ارز BTC/USD در حال تشکیل است.

حرکتی قاطع بالاتر از مقاومت این خط روند می تواند قیمت را به ۳۹۴۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (در نمودار یک ساعته) برساند. برای ورود به منطقه مثبت، قیمت باید بالاتر از سطح ۴۰۰۰۰ دلار قرار بگیرد.

از سوی دیگر، اگر بیت کوین نتواند موج بازیابی قدرتمندی را بالای منطقه مقاومت ۳۸۸۵۰ دلاری شروع کند، احتمالاً به حرکت نزولی اخیر خود ادامه می دهد. اولین حمایت در این روند نزولی نزدیک به منطقه ۳۶۵۰۰ دلار می باشد. در صورت شکست این حمایت، قیمت برای حرکت به سمت ۳۵۰۰۰ دلار مومنتوم نزولی بیشتری پیدا می کند.

اندیکاتورهای تکنیکال

MACD  ساعتی برای جفت ارز BTC/USD در منطقه نزولی شتاب می گیرد.

RSI ساعتی برای جفت ارز BTC/USD بالاتر از سطح ۵۰ است.

حمایت های اصلی: ۳۶۵۰۰ و ۳۵۰۰۰ دلار

مقاومت های اصلی:  ۳۷۴۲۰ و ۳۸۲۰۰ دلار

 

 

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها