|
کدخبر: 243969

سیگنال مثبت پوتین و بایدن به بازار رمزارزها

با توافق جو بایدن برای دیدار با ولادیمیر پوتین، بیت کوین سطح ۴۰,۰۰۰ دلاری را مورد هدف قرار می دهد.

با توجه به انتشار گزارشاتی مبتنی بر اینکه جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده با ولادیمیر پوتین، همتای روسی خود موافقت کرده است که به شرط عدم حمله روسیه به اوکراین دیدار کند ، سرمایه رمزارزها وارد پوزیشن های لانگ می شوند. این نشست می تواند آخرین تلاش دیپلماتیک برای حل و فصل تنش‌های اوکراین و جلوگیری از حمله روسیه به آن باشد.

در لحظه نوشتن این خبر ، بیت کوین در بالای سطح ۳۹ هزار دلاری معامله می شود و ارزش بازاری آن نیز ۷۴۱ میلیارد دلار است.

جن ساکی(Jen Psaki )، سخنگوی مطبوعاتی ایالات متحده در مصاحبه ای عنوان کرد که دیدار این دو رهبر جهانی به دنبال دیدار آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه و همتای روسی او، سرگئی لاوروف، صورت خواهد گرفت. این دیدار در اواخر هفته جاری برگزار می شود.

خانم ساکی تاکید کرد که این توافق منوط به عدم حمله مسکو است.

بنا بر بیانیه خانم ساکی، رئیس جمهور بارها گفته است که گزینه دیپلماسی تا زمانی که حمله ای صورت نگرفته باشد، همچنان از گزینه های روی میز است. دیپلماسی اولویت اصلی ماست.

این درحالسیت که پیشتر ، بیت کوین به زیر سطح ۴۰۰۰۰ دلاری کاهش یافت و در بحبوحه تنش های فزاینده در مرز اوکراین و روسیه و تداوم نگرانی ها از تورم، به روند نزولی خود ادامه داد. علاوه بر آن، بسیاری دیگر از دارایی های اصلی دیجیتال نیز به دنبال عملکرد بیت کوین ، کاهش یافتند.

سرمایه‌گذاران ممکن است به دلیل سو استفاده هکرها از اوپن سی (OpenSea) ، پلتفرم سرشناس NFT، از بازار ارز های دیجیتال عقب نشینی کرده باشند.

سطح ۴۰,۰۰۰ دلاری طی یک سال گذشته به عنوان یک سطح بسیار حائز اهمیت برای بیت کوین عمل کرده است. هر بار که قیمت این رمزارز پرچم دار به زیر آن کاهش یافته است و سپس ، مجدد به بالای آن افزایش یافته است ، شاهد یک روند صعودی بزرگ بوده ایم. از این رو ، این ناحیه فعلی در حال حاضر با دقت مورد بررسی قرار می گیرد.

 

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها