|
کدخبر: 243917

اصلی ترین شرط برای رسیدن اتریوم به ۳۰۰۰ دلار

اتریوم نیز همانند بیت کوین، نتوانست سطوح بالاتر از منطقه حمایتی ۲۸۸۰ دلار را حفظ کند و با شکست حمایت ۲۷۵۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ به سمت یک منطقه نزولی حرکت کرد.

قیمت حتی به زیر سطح حمایت ۲۶۴۰ دلاری رسید و با کف قیمت روزانه ۲۵۷۵ دلار معامله شد. پس از آن، اتر به مرحله اصلاح وارد شد و اکنون با قیمت ۲۷۳۵ دلار معامله می شود. علاوه بر این، در نمودار ساعتی جفت ارز ETH/USD می بینیم که قیمت بالاتر از یک خط روند نزولی اصلی با مقاومتی نزدیک به ۲۶۵۰ دلار شکسته شده است.

تحلیل-تکنیکال

در صورت صعود قیمت، نزدیک ترین مقاومت در حدود تراز ۲۷۵۵ دلار مانع حرکت گاوها می شود. مقاومت بعدی نزدیک به سطح ۲۸۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (یک ساعته) قرار دارد. حرکتی قاطع بالای مقاومت ۲۸۰۰ دلاری قیمت اتر را به ۲۸۸۰ دلار می رساند که در نزدیکی سطح فیبوناچی اصلاحی ۵۰% حرکت نزولی سقف نوسانی ۳۱۸۸ دلار به ۲۵۷۵ دلار واقع است.

بسته شدن قیمت بالای تراز ۲۸۸۰ دلار ممکن است شروع یک روند صعودی پایدار را در پی داشته باشد. در این حالت، قیمت می تواند تا مرز ۳۰۰۰ دلار افزایش یابد.

اگر اتریوم نتواند یک موج بازیابی قدرتمند را بالاتر از سطح ۲۸۰۰ دلار شروع کند، احتمالاً کاهش دیگری را آغاز می کند. اولین حمایت در این روند نزولی نزدیک به سطح ۲۷۱۰ دلار خواهد بود. در چنین شرایطی، حمایت بعدی نزدیک به سطح ۲۶۵۰ دلار از افت قیمت جلوگیری می کند. ولی سقوط نزولی به زیر حمایت ۲۶۵۰ دلاری می تواند آغازگر سقوط قیمت تا ۲۵۸۰ دلاری باشد. هرگونه کاهش بیشتر با حرکت به سمت تراز ۲۴۵۰ دلار در کوتاه مدت همراه خواهد بود.

اندیکاتورهای تکنیکال

MACD ساعتی برای جفت ارز ETH/USD در منطقه صعودی شتاب می گیرد.

RSI ساعتی برای جفت ارز ETH/USD اکنون بالای سطح ۵۰ است.

حمایت  اصلی: ۲۶۵۰ دلار

مقاومت اصلی: ۲۸۰۰ دلار

منبع: آکادمی هلاکوئی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها