|
کدخبر: 242418

تله بیت کوین برای سرمایه گذاران پایان یافت

فینیکس، تحلیلگر و تریدر کریپتو، در توییتر کاهش قیمت بیت کوین به زیر سطح مقاومتی ۴۰ هزار دلار را یک سقوط عمدی دانسته است. سرمایه‌گذاران اصلی برای به دام انداختن تریدرهای شکست‌خورده را ایجاد کرده‌اند.

 

 

تحلیلگران نظرات متفاوتی در مورد چشم‌انداز کوتاه‌مدت بیت کوین بیان می‌کنند اما اکثر آن‌ها تاکید دارند که رفتار بیت کوین در سطح ۴۲ هزار دلار بسیار تعیین‌کننده خواهد بود.

به گزارش وب سایت کوین‌تلگراف، پس از این که BTC باری دیگر به زیر سطح ۴۳ هزار دلار سقوط کرد، حالا همه منتظر حمله‌ای مجدد به رکوردهای بالاتر هستند. اگر افزایش قیمت جدیدی شروع شود، ممکن است نمودار سطح ۵۰ هزار دلار را بعد از چند ماه دوباره باز‌پس‌گیرد.

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که قیمت بیت‌کوین طی دو روز گذشته در محدوده ۴۱۵۰۰ تا ۴۳۰۰۰ دلار معامله شده است. به علت تشدید تنش‌ها بین اوکراین و روسیه، بسیاری از کارشناسان نسبت به چشم‌انداز کوتاه‌مدت این رمزارز چندان خوش‌بین نیستند.

آیا بیت کوین در مسیر صفر قرار دارد؟

پیتر شیف، یکی از خرس‌های معروف کریپتو، با استناد به نمودار زیر، بیت کوین را در حال طی کردن مسیر رسیدن به صفر دلار می‌بیند. او معتقد است نوسان‌های فعلی آخرین تلاش‌های نافرجام بیت کوین برای بقا خواهد بود.

پیش‌بینی‌های مختلف از سرنوشت مبهم بیت کوین

شیف از فالوورهایش خواست که رسیدن بیت کوین به سطح زیر ۳۰ هزار دلار را تصور کنند. او معتقد است پس از این اتفاق نمودار ترسناک خواهد بود. در پایان او تاکید کرد کف واقعی قیمت BTC صفر دلار است. شیف در پیامش اعلام کرد:

کاهش تا ۱۰ هزار دلار مانند یک تابو به نظر می‌رسد اما دلیلی ندارد که باور کنیم این سطح همیشه پایدار خواهد ماند.

مطالعه عمیق‌تری درباره روند نمودار فعلی بیت کوین توسط TechDev، تحلیلگر کریپتو، در توییتر منتشر شده است. او با انتشار یک نمودار این گونه آینده مهمترین رمزارز را پیش‌بینی می‌کند:

پایان یافتن روند‌های قبلی و سردرگمی نمودار باعث شده تا هفته‌های آینده سرنوشت ساز باشد. بسته شدن روند ۲ هفته‌ای که دیروز بالای سطح ۴۰ هزار دلار اتفاق افتاد، نشان می‌دهد که روند قبلی یک دوره انحرافی بوده است. روند ۲ هفته‌ای فعلی برای تعیین اینکه در روزهای آینده کدام محدوده را سپری خواهیم، کلیدی خواهد بود.

یک روند صعودی در حال شکل گیری است

تحلیل شاخص‌ها نشان می‌دهد قیمت بیت کوین به زودی می‌تواند روندی صعودی را آغاز کند کند. کالب فرانزن، تحلیلگر کریپتو، نمودار زیر را با توجه به کندل‌های روزانه بیت کوین از اکتبر ۲۰۲۰ منتشر کرد. او در ادامه بیان داشت:

خطوط قرمز و سفید از تحلیل رگرسیون خطی برای اندازه‌گیری شیب رگرسیون در بازه‌های زمانی مختلف استفاده می‌کنند. نقاط برخورد این خطوط به ما نشان می‌دهد بزودی روند صعودی دیگری آغاز خواهد شد.

آیا سقوط به زیر ۴۰ هزار دلار تله‌ای برای خرس‌ها بود؟

فینیکس، تحلیلگر و تریدر کریپتو، در توییتر کاهش قیمت بیت کوین به زیر سطح مقاومتی ۴۰ هزار دلار را یک سقوط عمدی دانسته است. او معتقد است سرمایه‌گذاران اصلی برای به دام انداختن تریدرهای شکست‌خورده و جذب سرمایه‌های بیشتر این روند را ایجاد کرده‌اند. فینیکس در ادامه گفت:

پیش‌بینی‌های مختلف از سرنوشت مبهم بیت کوین

تاریخ دقیقا تکرار نمی‌شود، اما اغلب مشابه اتفاقات گذشته را در آینده خواهیم دید. این احتمال وجود دارد که این کاهش قیمت نیز یک انحراف دیگر باشد.

ارزش کلی بازار ارزهای دیجیتال اکنون به ۱.۸۹۲ تریلیون دلار رسیده است و نرخ سلطه بیت کوین ۴۲.۵ درصد است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها