|
کدخبر: 242014

پیش بینی جذاب امروز/ اتریوم ۲۶ هزار دلار می شود

پیش بینی قیمت ۲۶ هزار دلاری توسط پلتفرم Finder برای اتریوم تا پایان ۲۰۳۰ هیجان انگیزترین پیش بینی است.

پلتفرم مقایسه قیمت Finder، پیش بینی قیمت خود را برای اتریوم روز سه شنبه به روز کرد:

طبق گفته پنل متخصصان فینتک Finder.com، اتریوم تا پایان سال ۲۰۲۲ (دی ۱۴۰۱) به ۶۵۰۰ دلار آمریکا خواهد رسید.

علاوه بر این، انتظار می‌رود اتریوم تا سال ۲۰۲۵ (۱۴۰۴) به ۱۰۸۱۰ دلار برسد و طبق میانگین پیش‌بینی‌های این پنل تا سال ۲۰۳۰ (۱۴۰۹) بیش از دو برابر شود و به ۲۶۳۳۸ دلار برسد.

این شرکت توضیح داد که پنل متشکل از ۳۳ متخصص فینتک از ۶ تا ۱۷ ژانویه (۱۶ تا ۲۷ دی ) امسال مورد بررسی قرار گرفت و افزود که از ۳۳ عضو این پنل، ۲۶ نفر پیش‌بینی قیمت خود برای اتریوم را ارائه کردند. البته متخصصان فینتک در پیش‌بینی قیمت اتریوم خود نسبت به اکتبر ۲۰۲۱ (مهر) نزولی‌تر هستند. در آن زمان، این پنل پیش‌بینی کرد که قیمت اتریوم در پایان سال ۲۰۲۱ (دی) به ۵۱۴۴ دلار به ازای هر واحد خواهد رسید. سپس تا پایان سال ۲۰۲۵ به ۱۵۳۶۴ دلار و تا سال ۲۰۳۰ به ۵۰۷۸۸ دلار افزایش خواهد یافت.

فایندر در مورد تفاوت پیش بینی قیمت در سال جاری و اکتبر سال گذشته نوشت:

پیش‌بینی پنل در مورد ارزش اتریوم که ممکن است تا سال ۲۰۳۰ به آن برسد، به طور قابل توجهی کمتر شده است. چشم انداز مثبت رشد قیمت در بازار رمزارزها به شدت تحت تاثیر تشدید فزاینده مقررات بین المللی و کاهش ارزش های فعلی رمزارزها در اوایل سال ۲۰۲۲ قرار گرفته است.

فایندر اضافه کرد:

احساسات پنل نسبت به اتریوم بسیار مثبت است و بیش از ۸۰ درصد آن ها چشم انداز خنثی تا مثبت برای آینده آن دارند. بیش از نیمی (۵۲درصد) از اعضای پنل فکر می کنند اکنون زمان خرید اتریوم است و ۳۰درصد گفته اند که باید آنچه را که دارید حفظ کنید. فقط ۱۹ درصد می گویند که زمان خوبی برای فروش اتریوم است.

 

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها