|
کدخبر: 235512

پیش بینی روند بازارهای مالی در کوتاه مدت

شاخص کل بورس در معاملات امروز در حالتی صعودی شد که شاخص هم‌ورن روند نزولی داشت. قیمت طلا و سکه افزایش یافتند.

وند رنج بیت‌کوین ادامه دارد و این ارز بعد از ناتوانی تثبیت قیمت بالای ۴۳ هزار دلار، ریزش کرد و حالا در محدوده ۴۱ هزار و ۵۰۰ دلار معامله می‌شود.

شرکت اپرا یک نسخه مرورگر جدید با محوریت وب۳ ساخته است. مرورگر بتا یک کیف‌پول داخلی اما غیرقانونی به کاربران ویندوز، مک و اندروید ارائه می‌دهد.

تحلیلگران جی‌پی‌مورگان فاش کردند که اتریوم به زودی رتبه دومین ارز برتر را از دست می‌دهد. نیکولاوس پانی‌گیرتزوگلو عقیده دارد اتریوم در حال از دست دادن ارزش بازار به رقبایی مانند سولانا است.

سومین کیف پول بزرگ اتریوم با دارایی خالص یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار در حال خرید دو ارز دیجیتال سندباکس و مانا است.

داده‌های کوین‌مارکت‌کپ نشان می‌دهد که ارز دیجیتال شیبا در حال از دست دادن ارزش بازار است. ارزش بازار این ارز ۱۵ میلیارد دلار را هم از دست داد.

معاملات این هفته بازار سهام در حالی به پایان رسید که شاخص کل بورس تهران بعد از چهار روز منفی در این هفته، بالاخره سبز شد.

در جریان معاملات امروز که با رشد ۰٫۲۶ درصدی شاخص کل همراه بود، شبندر، شپنا و کگل بیشترین تاثیر مثبت را داشتند. شاخص کل هم‌وزن اما امروز هم ۰٫۴ درصد منفی شد و به سطح ۳۳۵ هزار و ۶۴۳ واحدی رسید. رکوردشکنی قیمت جهانی نفت موجب شد تا نمادهای پالایشی امروز با صف خرید به کار خود پایان دهند. این در حالی بود که فملی امروز معاملات منفی را پشت سر گذاشت و در پایان بازار با ۱٫۶ درصد افت در قیمت ۶۷۲ تومانی بسته شد.

ارزش معاملات امروز بورس در حالی از مرز ۲٫۸ هزار میلیارد تومان عبور کرد که فرابورس هم بیش از سه هزار میلیارد تومان معامله را به ثبت رساند.

طلا و ارز

قیمت سکه ظهر امروز ۲۹ دی‌ماه در بالاترین قیمت ۱۲ میلیون تومان و در پایین‌ترین قیمت ۱۱ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان تعیین شد.

قیمت نیم‌سکه نیز شش میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شد.

قیمت اونس جهانی طلا امروز چهارشنبه ۲۹ دی‌ماه با ثبات قیمت در بالاترین نرخ ۱۸۱۵ و در پایین‌ترین نرخ ۱۸۱۰ دلار اعلام شد.

قیمت طلا ۱۸ عیار در بالاترین نرخ بازار نیز امروز با کمی کاهش در بالاترین قیمت یک میلیون و ۲۰۴ هزار تومان و در پایین‌ترین نرخ یک میلیون و ۱۹۳ هزار تومان ثبت شده است.

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز چهارشنبه ۲۹ دی با ۲۰۴ تومان افزایش، ۲۷,۵۵۳ تومان معامله شد. در طی معاملات امروز، ۲۷,۵۶۰ تومان بیشترین قیمت و ۲۷,۴۰۵ تومان کمترین قیمت ثبت شده برای دلار است.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر