|
کدخبر: 241738

بهترین کارت گرافیک برای استخراج ارز دیجیتال

همانطور که گفتیم خرید و فروش و استخراج رمز ارز ها، راه و روش های مختلفی دارد. اگر یک تریدر حرفه ای باشید، از طریق صرافی های ارز دیجیتال، نسبت به خرید، فروش و تحلیل رمز ارزها اقدام خواهید کرد. اما اگر توانایی تحلیل و دانش کافی در استخراج رمز ارز ها نداشته باشید، باید از روش های جانبی استفاده کنید.

یکی از این روش ها، استخراج رمز ارز با کارت گرافیک است. امروزه انواع مختلف کارت های گرافیکی با مشخصات فنی مختلفی وجود دارد. اما همه آن ها جوابگوی این کار نیستند. به همین دلیل تصمیم گرفته ایم تا بهترین مدل های کارت گرافیک پلیت برای استخراج رمز ارز را برای شما معرفی کنیم تا با آن ها آشنا شوید و نسبت به تصمیم گیری در این مورد اقدام نمایید. شاید برایتان سوال شود که فرآیند استخراج رمز ارز ها با کارت گرافیکی به چه صورت است. این فرآیند با پیکربندی چند کارت گرافیک بر روی هم قابل اجرا است.  

 

مزیت های استخراج رمز ارز ها با کارت گرافیک

استخراج رمز ارز ها به روش های مختلفی صورت می‌گیرد. اما هرکسی هر روشی را بلد نیست! استخراج ارز دیجیتال با کارت گرافیک یکی از راحت ترین روش ها برای افراد تازه کاری است که می‌خواهند جدیدا وارد این حوزه شوند. زیرا نیاز به دانش خاص و دانستن اطلاعاتی در مورد نحوه ترید کردن و تحلیل بازار های مالی ندارند. به همین دلیل توصیه می‌شود تا این افراد، روش استخراج رمز ارز با کارت گرافیک را برگزینند. برای این کار توصیه ما استفاده از بهترین مدل های کارت گرافیک پلیت برای استخراج رمز ارز ها می‌باشد.

بررسی سود آور بودن استخراج رمز ارز با کارت گرافیک

یکی از مهم ترین چالش های بین کاربران و افرادی که در زمینه ارز های دیجیتال فعالیت می‌کنند این است که، آیا واقعا استخراج رمز ارز با کارت گرافیک سود آور است یا خیر؟ باید در جواب بگوییم که بله. هنوز هم که هنوز است، استخراج رمز ارز از طریق کارت گرافیک سود آور می‌باشد. اما هر کارت گرافیکی قادر به انجام این کار نیست. باید از بهترین مدل های کارت گرافیک پلیت برای استخراج رمز ارز استفاده کرد تا نتیجه بهتری گرفت. تکنولوژی ساخت کارت های گرافیکی با یک دیگر متفاوت است و طبیعتا عملکردی که خواهد داشت، بر روی سودی که خواهیم کرد تاثیر گذار خواهد بود. لذا انتخاب یک کارت گرافیک پر قدرت و مناسب، به ما کمک می‌کند تا سیستم بهتری را برای استخراج ارز دیجیتال راه اندازی کنیم. البته دستگاه های ASIC نیز کار استخراج رمز ارز ها را انجام می‌دهند؛ ولی این دستگاه، قادر نیست تا عده ای از رمز ارز ها را استخراج کند. به همین دلیل به نظر می‌آید که کارت های گرافیکی، قادر هستند تا سود بیشتری را به ارمغان بیاورند. در ادامه سعی داریم تا با معرفی بهترین مدل های کارت گرافیک پلیت برای استخراج رمز ارز ها، شما را در امر انتخاب یک کارت گرافیک مناسب برای ساخت ریگ استخراج رمز ارز راهنمایی کنیم.

در این مطلب، سه مدل کارت گرافیکی پلیت معرفی خواهد شد که مشخصات فنی هر کدام را شرح خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.

کارت گرافیک مدل Palit GeForce RTX™ ۳۰۹۰ GameRock

این مدل، یکی از قوی ترین و از بهترین مدل های کارت گرافیک پلیت برای استخراج رمز ارز می‌باشد. قبل از این که بخواهیم مشخصات فنی این کارت گرافیک را بررسی کنیم، باید بگوییم که استفاده از این کارت گرافیک در سیستم های کامپیوتری، تجربه بی نظیری از بازی های کامپیوتری را نصیب شما خواهد کرد.

مشخصات فنی کارت گرافیک Palit GeForce RTX™ ۳۰۹۰ GameRock :

این کارت گرافیک دارای حافظه ۲۴ گیگابایتی می‌باشد. قطعا با وجود چنین حافظه ای، هیچ افت سرعتی را حس نخواهید کرد. در مورد ماینینگ کردن نیز به همین شکل است. به دلیل اینکه استخراج ارز دیجیتال نیاز به سرعت و دقت کافی دارد، استفاده از بهترین مدل های کارت گرافیک پلیت برای استخراج رمز ارز، بهترین انتخاب خواهد بود. کارت گرافیک مدل ۳۰۹۰ گیم راک از رابط حافظه ۳۸۴ بیتی بهره می‌برد. همچنین دارای پهنای باند ۹۳۶ گیگابایت بر ثانیه می‌باشد. این به این معنی است که سرعت انتقال اطلاعات در آن بسیار بالاست. درضمن از DirectX ۱۲ نسخه Ultimate نیز پشتیبانی می‌کند. این کارت گرافیک دارای پورت خروجی HDMI نیز می‌باشد. از سایر امکاناتی که در این کارت گرافیک وجود دارد چراغ های ARGB، تیغه های فن توربو با دو بلبرینگ، بایوس دوگانه، معماری شبیه به NVIDIA، یک عدد مانیتور کوچک نمایش وضعیت و تکنولوژی واقعیت مجازی می‌باشد. البته در امر استخراج رمز ارز ها، مهم ترین المان ها، پهنای باند و میزان حافظه و سرعت و همچنین تعداد و قدرت فن مهم است.

کارت گرافیک مدل palit GeForce RTX™ ۳۰۸۰ Ti GameRock 

یکی دیگر از قدرتمندترین و بهترین مدل های کارت گرافیک پلیت برای استخراج رمز، کارت گرافیک palit GeForce RTX™ ۳۰۸۰ Ti GameRock  می‌باشد.

مشخصات فنی کارت گرافیک ۳۰۸۰ Ti GameRock  :

این کارت گرافیک از فضای حافظه ۱۲ گیگابایتی بهره می‌برد. همچنین دارای رابط حافظه ۳۸۴ بیتی می‌باشد. پهنای باند این کارت گرافیک ۹۱۲ گیگابایت بر ثانیه می‌باشد که چند واحد کمتر از کارت گرافیک مدل ۳۰۹۰ می‌باشد. همچنین دارای یک عدد پورت HDMI نیز می‌باشد. این کارت گرافیک دارای بایوس دوگانه می‌باشد. همچنین دارای دو عدد فن خنک کننده با تیغه های توربو به همراه دو عدد بلبرینگ قوی می‌باشد. همانند کارت گرافیک مدل ۳۰۹۰، این کارت گرافیک نیز از معماری شبیه به NVIDIA تشکیل شده است. همچنین یکی از ویژگی های این کارت گرافیک، استفاده از تکنولوژی پروژه چندگانه است. یعنی در یک لحظه توانایی انجام چند کار را دارد.

کارت گرافیک مدل palit GeForce RTX™ ۳۰۷۰ Ti GamingPro

سومین کارت گرافیک از بهترین مدل های کارت گرافیک پلیت برای استخراج رمز ارز، مدل palit GeForce RTX™ ۳۰۷۰ Ti GamingPro می‌باشد. در ادامه به بررسی مشخصات فنی این کارت گرافیک و کاربرد آن در استخراج رمز ارز ها اشاره می‌کنیم.

ظرفیت این کارت گرافیک، ۸ گیگابایت می‌باشد. همچنین از رابط حافظه ۲۵۶ بیتی بهره می‌برد. پهنای باند این کارت گرافیک ۶۰۸ گیگابایت بر ثانیه می‌باشد که نسبت به سایر مدل های نام برده پایین تر است. همچنین از پورت خروجی HDMI نیز بهره می‌برد. همچنین دارای تیغه توربو فن می‌باشد. این کارت گرافیک نیز از بهترین مدل های کارت گرافیک پلیت برای استخراج رمز ارز می‌باشد که از معماری شبیه به NVIDIA بهره می‌برد.

سخن پایانی

همانطور که گفتیم، امروزه استخراج رمز ارزها از جدیدترین منابع درآمدی به حساب می‌آید. عده ای از افراد راه و روش های اصولی این کار را بلد هستند و خودشان اقدام به معامله و خرید و فروش این ارز ها می‌کنند. ولی بسیاری از افراد، دانش کافی در این زمینه را ندارند و ترجیح می‌دهند از راه های دیگر، اقدام به انجام این کار کنند. یکی از این راه ها، استفاده از بهترین مدل های کارت گرافیک پلیت برای استخراج رمز ارز ها می‌باشد. افرادی که تازه کار هستند می‌توانند با این روش اقدام به استخراج ارز های دیجیتال کنند و از درآمد خوبی برخوردار شوند. همچنین اقدام به معرفی سه مدل از بهترین کارت های گرافیکی جهت راه اندازی این سیستم کردیم. امیدواریم توانسته باشیم تا شما را با استخراج رمز ارز با کارت گرافیک آشنا کنیم.


 

منبع: آریا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها