|
کدخبر: 241668

​این ارز دیجیتال آماده جهش ۱۲ درصدی است

در جریان ریزش اخیر بازار ارزهای دیجیتال، نهنگ های اتریوم ۲۰ میلیون دلار ارز شیبا اینو خریداری کرده و مجموع دارایی های این ارز در کیف پول آنها اکنون به ارزش ۱.۷۹ میلیارد دلار رسیده است.

در جریان ریزش اخیر بازار ارزهای دیجیتال، نهنگ های اتریوم ۲۰ میلیون دلار ارز شیبا اینو خریداری کردند. تحلیلگران بر این باورند که شیبا اینو می تواند پس از کاهش قیمت اخیر خود تا حد زیادی بهبود یافته و به سمت هدف ۰.۰۰۰۰۳۵ دلاری حرکت کند.

بر اساس داده‌های موسسه WhaleStats، نهنگ‌ها یا همان سرمایه‌گذاران بزرگ اتریوم، ۲۰ میلیون دلار ارز سیبا اینو را بدون توجه به ریسک موجود در بازار کریپتو به دارایی های خود اضافه کرده‌اند. به گفته این موسسه، نهنگ ها در هر ریزش بازار، به شکل گسترده ای اقدام به جمع آوری شیبا اینو بیشتر در بازار می کنند که همین موضوع می تواند نشانه ای از آینده مثبت این ارز دیجیتال تلقی شود.

بنا به گفته کارشناسان موسسه مذکور، مجموع دارایی های شیبا اینو در کیف پول نهنگ های اتریوم اکنون به ارزش ۱.۷۹ میلیارد دلار رسیده که با این حساب، شیبا اینو تقریباً ۱۷ درصد از سبد نهنگ‌های اتریوم را تشکیل می‌دهد.

به گفته طرفداران، انتشار خبر راه اندازی پروژه متاورس شیبا به نام Shiba Lands ،یکی دیگر از کاتالیزورهای موثر در صعود احتمالی این ارز دیجیتال محسوب می شود.

تحلیلگران ارزهای دیجیتال در کانال یوتیوبی CryptoTD روند قیمت شیبا را مورد ارزیابی قرار داده و پیش بینی کردند که قیمت این ارز پس از عبور از سطح کلیدی ۰.۰۰۰۰۲۹۵۰ دلار، همچنان بالاتر از میانگین متحرک باقی مانده است. تحلیلگران نسبت به افزایش قیمت شیبا اینو خوش‌بین بوده و قیمت ۰.۰۰۰۰۳۵ دلار را برای آینده نه چندان دور این ارز پیش بینی کرده‌اند که ۱۲ درصد بالاتر از قیمت فعلی آن در بازار است.

تحلیلگران FXStreet نیز بر این باورند که روند قیمت شیبا اینو می تواند نشانه هایی از قدرت این ارز در آینده را نشان داده و به گفته آنها، هدف برای قیمت شیبا اینو ۰.۰۰۰۰۵ دلار است. تحلیلگران استدلال می کنند که نمودار شکل نقطه ای شیبا اینو که برای پیش بینی حرکت قیمت بدون در نظر گرفتن زمان استفاده می شود، هیچ نشانه ای از عقب نشینی را نشان نمی دهد.

تحلیلگران بر این باورند که قیمت شیبا در مسیر ۰.۰۰۰۰۵ دلار قرار داشته و اولین سود بزرگ دارندگان آن در ۰.۰۰۰۰۴ دلار رخ می دهد و پس از آن قبل از از سرگیری روند صعودی رو به جلو، شاهد یک اصلاح قیمت خواهیم بود.

 

منبع: بازار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها