|
کدخبر: 241458

کلاهبرداری عجیب پیرزن ۶۰ ساله در بازار رمزارزها

بنابر گزارش‌های منتشر شده DublinLive یک زن ۶۰ ساله به اتهام کلاهبرداری از یک شرکت سرمایه‌گذاری دستگیر شده است و در حال حاضر در یکی از زندان‌های ایرلند نگه‌داری می‌شود.

براساس گزارش وبسایت کریپتو گلوب، این زن بدون مجوز و به عنوان واسط یک شرکت سرمایه‌گذاری، اقدام به اخذ پول از مردم می‌کرده است!

مردم نیز به این امید که پولشان قرار است در یک شرکت سرمایه‌گذاری و به صورت ارز‌های دیجیتال سرمایه‌گذاری شود، پول را به آن زن می‌دادند!

پلیس ایرلند عنوان کرده است که بخشی از وجوه کلاهبرداری شده، صرف خرید ارز‌های دیجیتال شده است و بخش دیگری از آن به یک حساب متعلق به این خانم در خارج کشور منتقل شده است!

پلیس جرایم اقتصادی ایرلند، طی مکاتباتی که انجام داده است، توانسته نیمی از وجوه دزدیده شده را به قربانیان بازگرداند.

همان‌طور که می‌دانید، حوزه رمزارز‌ها هنوز بسیار نوظهور است و به همین دلیل نیز اطلاعات مردم نسبت به این تکنولوژی بسیار کم است. بنابراین همین مسئله باعث راحت‌تر شدن کلاهبرداری در این زمینه شده است. به‌طوری که تعداد این کلاهبرداری‌ها، نه تنها در ایرلند، بلکه در تمام کشور‌ها رو به افزایش است!

با توجه به گزارش‌ U.Today کلاهبرداری‌های رمزارزی در طی چند ماه گذشته و در ایرلند، روندی صعودی داشته است. با این حال پلیس ایرلند سعی در جلوگیری از این گونه کلاهبرداری‌ها دارد و همچنین با آگاهی دادن به مردم، سعی دارد از وقوع چنین اتفاقاتی جلوگیری کند.

 

منبع: ارز دیجیتال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها